Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ زهره عبادتی با اعلام این خبر گفت: طی گشت و پایش های مامورین اجرایی این اداره بهمراه همکاران بخشداری خاوران شخصی که در حال سوزاندن پسماند  لاستیک و سیم بود  را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی افزود: بر همین اساس مقام قضایی به استناد مفاد 16 و 20  قانون مدیریت پسماند عامل پسماند سوزی را به پرداخت مبلغ 80 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادتی با اشاره به اینکه پسماند سوزی یکی از  معضلات زیست محیطی مهم  در سطح شهرستان ری می باشد، اظهار داشت: ماموران اجرایی این اداره در گشت و پایش ها  افرادی که اقدام به تخلیه پسماند و یا سوزاندن آن نمایند را سریعا به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست دولت زهره زیست محیطی قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل

  سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار داشت: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع دو فقره تیراندازی منجر به تخریب و رعب وحشت درسطح محلات شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

   این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام کار‌های تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عوامل اصلی این تیراندازی و شرارت‌ها شده و در دو عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

  سرهنگ "دلیری" با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت در سطح شهرستان زابل بودند افزود: متهمان در همان بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد