Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@17:27:23 GMT

بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور به زیر آب رفت+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۰۷۷

بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور به زیر آب رفت+عکس

حوادث رکنا: پارک ملل ساری به عنوان بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور بر اثر طغیان شدید رودخانه تجن زیر آب رفت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، زارع مدیر عامل فضای سبز شهرداری ساری گفت: جزیره مصنوعی واقع در این پارک، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، فضای سبز، وسایل ورزشی، مسیر پیاده‌رو و پیست دوچرخه سواری پارک ملل ساری بر اثر بارش باران و وقوع سیلاب کاملا زیر آب رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سطح آب همچنان در حال افزایش است، افزود: برای جلوگیری از خطرات احتمالی هماهنگی برای مسدود کردن پل تجن از سمت غرب به شرق در حال انجام است.

زارع با کم نظیر خواندن طغیان رودخانه تجن ساری، گفت: عوامل شهرداری ساری از زمان وقوع سیلاب در محل حاضر و نسبت به هدایت آب اقدام کردند.

مدیر عامل فضای سبز شهرداری ساری از ساکنان حاشیه رودخانه تجن خواست از تردد در حاشیه پارک‌های قائم و ملل ساری خودداری کنند

پارک ملل ساری در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار و به طول ۲ کیلومتر در حاشیه غربی رودخانه تجن قرار دارد و سال ۹۳ به عنوان بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور بهره برداری شده بود.

این مجموعه به دلیل وجود پرچم تمام کشور‌های جهان، پارک ملل نام گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پارک رودخانه شمال کشور آب ساری عکس فیلم شهرستان رسیدگی دختر ماه پرونده تهران خودکشی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس از پاک‌سازی حاشیه رودخانه جاجرود توسط دانش آموزان، حافظان محیط‌زیست و گروه‌های مردم‌نهاد خبر داد و گفت: حال رودخانه جاجرود خوب نیست و وضعیت حاشیه رودخانه با ورود گردشگران و مسافران به‌ شدت آلوده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس