Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@15:27:21 GMT

برگزاری مسابقه دعای عهد به زبان عربی و انگیسی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۱۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، علی محمد جعفری مسئول فرهنگی خانواده سپاه نینوا گلستان گفت: به منظور آشنایی هرچه بیشتر فرزندان کارکنان سپاه با فرهنگ مهدویت و آشنایی با دعای پرفیض عهد مسابقه دعای عهد با دو زبان فارسی و عربی در مرکز فرهنگی خانواده سپاه نینوا گلستان برگزار و نفرات برتر با جوایز نفیس تجلیل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : علاقه مندان جهت دریافت کتاب ترجمه شده و فرم ثبت نام میتوانند به موسسه علمی آموزشی باقرالعلوم واقع در خیابان لشکر گرگان مراجعه کنند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه نینوا گلستان در پایان یاداور شد آخرین مهلت ثبت نام روز دوشنبه 27 اسفند 97 میباشد و مسابقه در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ترکیه در 2 ماه ابتدایی جنگ، به چند کشور عربی پیشنهاد تدوین طرحی برای حل‌وفصل مسائل امنیتی غزه را داده بود، گزارش داد این کشورها تلاش ترکیه برای اثرگذاری بر تحولات جاری در نوار غزه و تبدیل آنکارا به بازیگر اصلی این عرصه را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایسنا، رادیوی عبری زبان «کان» به نقل از یک دیپلمات عرب که نامش را فاش نکرد، خبر داد ترکیه در 2 ماه ابتدایی جنگ، به چند کشور عربی پیشنهاد تدوین طرحی جهت حل‌وفصل مسائل امنیتی را داد که شامل ایجاد نیروهای مشترکی در غزه تحت عنوان «روز پس از جنگ» بود.

به گفته این منبع، ترکیه طرح خود را به آمریکا و رژیم صهیونیستی ارائه کرد اما این ابتکارعمل با واکنش مثبت کشورهای عربی از جمله مصر روبه‌رو نشد.

این رسانه عبری زبان در ادامه افشا کرد در همین مرحله از جنگ برخی کشورهای عربی به شدت تاکید کردند که هیچ چیزی در خصوص حل‌وفصل اوضاع شامل نیروهایی از طرف آنها در نوار غزه نشنیدند، با این وجود در دوره اخیر اقدامات ویژه‌ای در این مورد انجام شد، از جمله اینکه برخی کشورهای عربی از جمله مصر پیشنهاد اعزام نیروهایی از طرف خود به نوار غزه و کرانه باختری را دادند، این پیشنهاد به عنوان بخشی از حل‌وفصل مساله فلسطین مطابق راه‌حل ۲ دولتی از سوی کشورهای عربی به آمریکا عرضه شد.

دیپلمات یاد شده در ادامه گفت: ترکیه سعی دارد بر اتفاقات جاری در نوار غزه تاثیر بگذارد و خود را به بازیگر اصلی آن به ویژه در مقابل آمریکا تبدیل کند اما برخی کشورهای عربی به هرگونه تلاش از سوی آنکارا برای قدم گذاشتن در عرصه فلسطین با تردید نگاه می‌کنند.

این منبع افزود: به نظر می‌رسد ترکیه با توجه به ناکامی مذاکرات فعلی برای رسیدن به قراردادی میان جنبش حماس و اسرائیل تلاش می‌کند نقش برجسته‌ای را به زیان دیگر کشورها ایفا کند و دیدارها میان سران ترکیه و سران حماس ممکن است تاثیر ترکیه بر تمام مسایل مرتبط با نوار غزه را بیشتر ‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر