Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: طرح راستی‌ آزمایی ادوات کشاورزی با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی در جنوب آذربایجان غربی اجرا شد.

داود فعال پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کنترل بیشتر و نظارت بر مصرف درست فرآورده های نفتی، منطقی کردن مصرف سوخت ادوات کشاورزی گازوییل سوز (تراکتور) و سایر ادوات کشاورزی در سطح این منطقه از اهداف دیگر این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این طرح روسا و کارکنان نواحی تابعه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله واحد مکانیزاسیون و مراکز مشاوره خدمات جهاد کشاورزی طی بازدید فیزیکی و ثبت مشخصات فنی ادوات کشاورزی در فرم مخصوص (الف) و در صورت فعالیت داشتن دستگاه نسبت به نصب برچسب راستی آزمایی اقدام می کنند.
وی اضافه کرد: بر اساس نتایج این راستی آزمایی، سوخت مورد نیاز کشاورزان دارای ادوات کشاورزی تعیین و به فروشندگی هایی روستایی ارسال و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با قدردانی از همکاری صاحبان ادوات کشاورزی و ادارات جهاد کشاورزی شهرهای جنوبی آذربایجان غربی در اجرای این طرح گفت: با ایجاد وحدت رویه یکسان و جلوگیری از سلیقه های مختلف، برنامه ریزی جهت توزیع فرآورده نفت گاز از طریق فروشندگی های عرضه روستایی هر بخش ضمن صیانت از این سرمایه ملی، از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی و قاچاق فرآورده های نفتی به کشورهای همسایه جلوگیری می شود.
فعال پور افزود: با اجرای این طرح قبل از شروع فصل کشت در این منطقه، سهمیه سوخت به ماشین آلات کشاورزی موجود در سطح روستاهای جنوب آذربایجان غربی تحت پوشش منطقه میاندوآب به شکل واقعی تخصیص پیدا می کند.
به گزارش ایرنا، شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی به 9 شهر جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین دژ و تکاب و 2 شهر کردستان شامل بانه و سقز را بر عهده دارد.
9871/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد پخش فرآورده هاي نفتي سوخت ادوات كشاورزي كنترل سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه تکریم و معارفه اعضای نظام دامپزشکی استان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی ، دامپزشکی در سالن اجتماعات موزه‌  تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان گفت: 120 مرکز مایه کوبی داریم و ظرفیت بالایی در آموزش و فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در استان وجود دارد و باید فکری اساسی برای اشتغال این افراد داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت :  آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دامپروری در کشور دارد ویکی از قطب‌های کشور در بخش مهم است.

  شهبازی افزود: در حوزه دام سبک و بخصوص زنبورداری رتبه اول کشور را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات تمامی اعضا و همچنین دکتر سعید بهرامی رییس قبلی شورا تقدیر   شد و حکم ریاست دکتر رضا اطمینان‌فر رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان   اعطا شد.

 

دیگر خبرها

  • سواد رسانه چه جایگاهی در زندگی افراد دارد؟
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان