Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های  معاون جدید امنیتی سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در سمت فرمانداری تبریز اظهار داشت: حضور آقای راستگو در سمت قبلی فرماندار تبریز و در این مسئولیت جدید که سابقه درخشان همکاری در بدنه تولید و صنعت را نیز دارند کمک موثری برای جامعه کارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم صادق زاده تبریزی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده کمیسیون کارگری استان آذربایجان شرقی و تبریز به ویژه دبیر و مسئول دبیرخانه آن در پیگیری مشکلات جامعه کارگری اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی فراوان متاثر از تحریم‌ها خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی و شهر صنعتی تبریز خوشبختانه به ویژه در یک سال اخیر گام‌های مفیدی در ایجاد محیط آرام برای تولید برداشته شده است.

 دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی در عین حال با اشاره به وجود بیش از ۶۷۰ هزار کارگر و ۱۵۵هزار بازنشسته در استان خواستار توجه ویژه برای پیگیری مشکلات این قشر شد و گفت: خوشبختانه خانه کارگر آذربایجان شرقی با عضوگیری بیش از ۱۶۵ هزار نفر از کارگران و ارایه خدمات رفاهی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، حقوقی و صنفی به عنوان بزرگترین نهاد کارگری در سطح شمال غرب در خدمت جامعه کارگری بوده و در این راستا اقدامات بسیار موثری داشته است.

صادق زاده با اشاره به آغاز به کار ستاد بزرگداشت هفته کارگر آذربایجان شرقی در خانه کارگر تبریز افزود: ما معتقدیم برنامه‌های هفته کارگر بایستی به شکل مردمی و توسط تشکلات صنفی برگزار شود و دولت تنها نقش نظارتی داشته باشد.

وی  خواستار حضور نمایندگان کارگر در مجامع تصمیم گیری به ویژه مرتبط با جامعه کارگری و تولید شد و گفت: حضور نمایندگان جامعه کارگری  در این مجامع و ارایه نظرات کارشناسی می‌تواند کمک موثری برای کاهش تنش‌ها باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات کارگران در اولویت کاری در حوزه مسایل کار و تولید استان قرار دارد، گفت: در سال ۹۷ به همت اعضای کمیسیون کارگری استان آذربایجان شرقی به طور جدی با تشکیل مداوم جلسات اصلی و فوق‌العاده پیگیر مشکلات واحدهای مشکل‌دار بودیم و در این ارتباط تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

راستگو با بیان اینکه اکنون تعداد واحدهای بحرانی استان آذربایجان شرقی به ۱۰ کارخانه رسیده است به تلاش‌های  انجام شده در خصوص دو کارخانه ماشین‌سازی و بلبرینگ‌سازی تبریز اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تامین اعتبار  مابقی مطالبات کارگران بلبرینگ‌سازی پرداخت شد و در خصوص کارخانه ماشین‌سازی تبریز نیز با هماهنگی‌های انجام شده تلاش شده بیش از یک هزار و ۶۰۰ کارگر این واحد تولیدی فعلا از نظر دریافت حقوق مشکلی نداشته باشند.

وی در عین حال مشکلات اصلی کارخانجات بحرانی استان آذربایجان شرقی را مسایل مدیریتی عنوان کرد و گفت: در صورتی که به مسایل مدیریتی این واحدها رفع شود و در کنار آن با هعراهی کارگران  می‌توان واحدهای بحرانی که در اغلب موارد از برندهای مهم تولید و صنعت هستند، به موفقیت رساند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی حقوق مشکلات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند