Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:39:51 GMT

۹۷ درصد اعتبارات هزینه‌ای استان کرمان تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۳۸۳

۹۷ درصد اعتبارات هزینه‌ای استان کرمان تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رودری پیش از ظهر دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان گفت: اعتبارات هزینه در سال ۹۷ حدود ۹۷ درصد تخصیص یافته و به دستگاه‌ها ابلاغ شده اما دریافتی خزانه حدود ۹۱ درصد بوده است.

وی افزود: قرار شده امروز تهران در این زمینه تصمیم گیری کند و احتمالاً تخصیص هزینه‌ای ۱۰۰ درصد می‌شود و دستگاه‌ها می‌توانند برنامه ریزی و براساس آن کارهای خود را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودری ادامه داد: دستگاه‌ها می‌توانند روی فاصله بین نقدینگی خزانه تا تخصیص ۹۷ درصد حساب کنند و برای مابقی سه درصد براساس رایزنی‌هایی که روزهای گذشته با تهران داشته ایم، قرار است تا فردا پیگیری شود زیرا همچنان بحث کسری را داریم.

وی در ادامه گفت: در خصوص اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای امسال، تاکنون هزار و ۷۶۹ میلیارد تومان ابلاغیه به استان و۹۲۴.۱ میلیارد تومان تخصیص و نقدینگی داشته ایم که به لحاظ درصد حدود ۵۲.۲ درصد جذب شده و و حدود ۶ درصد افزایش یافته است که عمدتاً در خصوص طرح‌های توازن و تبصره ۱۸ است.

رئیس سازمان و برنامه و بودجه استان کرمان اظهار در خصوص بحث اسناد تهاتر بیان کرد: آخرین رقمی که استان کرمان محقق کرد که رقم بسیار خوبی در بین استان‌های کشور دیگر بوده است حدود ۴۵۹ میلیارد تومان بود که ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه مالیاتی و ۳۰۸ میلیارد تومان بانکی بوده است که ۶۷.۳ میلیارد استانی و حدود ۳۹۲ میلیارد ملی بوده است.

وی در خصوص واگذاری پروژه‌های دولتی افزود: ۸۹ پروژه با ۱۶۳ میلیارد تومان اعتبار به حدود ۱۰ دستگاه در استان کرمان باید واگذار می‌شد که این مسئله در شورای برنامه ریزی مصوب شد و قرار بود تا پایان سال انجام شود که تنها ۵۳ درصد این پروژه‌ها به نتیجه رسیده است.

وی گفت: در خصوص فعالیت کارگروه‌های شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان، اگر به درستی به شرح و وظایف کارگروه‌ها عمل شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد اما متأسفانه در کارگروه‌ها به همه وظایف نمی‌پردازند و در زمینه پیگیری مصوبات سیستمی وجود ندارد.

کد خبر 4571339

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای برنامه ریزی استانداری کرمان سازمان برنامه و بودجه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت می‌شود.
علی دهقانی افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری نفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.
دهقانی گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده می‌کنند بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها