Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره یکی از اصلی ترین نکات شخصیتی و از ویژگی های بارز سلبریتی ها و چهره های شناخته شده در هر جامعه ای به شمار می‌رود و در طول تاریخ هم همیشه سلبریتی ها سعی می‌کردند تمایز اجتماعی و گاهاً اقتصادی خود نسبت به دیگران را با پوشش و لباس خود به منصه ظهور برسانند که همین مدگرایی تا به امروز ادامه داشته و یکی از پرطرفدار ترین موضوعات حوزه سبک زندگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهره های ایرانی هم از این قضیه مستثنی نیستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا در اماکن عمومی و مراسم مختلف و یا حتی در قاب اینستاگرامشان، بهترین تیپ و استایل را از خود به نمایش بگذارند تا محبوب دل هوادارانشان بمانند. البته گاهی در این مورد کج سلیقگی هایی هم دیده میشود که بخشی جدا نشدنی از این ماجراست.

در این سری مطلب سعی داریم پکیجی از تیپ های برجسته چهره های ایرانی را با "لحنی صمیمانه" خدمتتان تقدیم کنیم که امیدواریم همانند معادل هالیوودی اش، مورد استقبال قرار بگیرد.

***

نارنجی یکی از رنگ‌های مناسب برای پالتو به حساب میاد، چون به خوبی حس گرما رو القا میکنه و در عین حال به آدم روحیه میده و همونطور که می‌بینید مهسا کرامتی ساده‌ترین رنگ رو برای ست کردن با نارنجی انتخاب کرده. شما میتونید رنگ سرمه‌ای یا آبی نفتی هم امتحان کنید.

خیلی راحت میتونید با کمک اکسسوری‌های کوچک ترکیب رنگ قشنگی در استایلتون ایجاد کنید مثلا در این تیپ فلور نظری که تکه‌های رنگی کیف با حاشیه‌های روسری و بند عینک به خوبی همخونی داره.

درسته که هرکسی میتونه متفاوت باشه و تیپی متفاوت بزنه، پیراهن چین دار سنتی بپوشه و روسریشو چندین دور دور گردنش بپیچونه، ولی خوب بهتره کمی هم به نظافت پوتین هاش رسیدگی کنه که تیپ سنتیش بیشتر به چشم بیاد.

اگه مانتویی به این بلندی رو انتخاب میکنید حتما باید بدون دکمه باشه. مانتوی به این بلندی برای خانم‌های کوتاه قد توصیه نمیشه و همچنین بهتره که با شلوار آزاد نپوشیدش. استفاده از گردنبند بلند مروارید یا هر اکسسوری سفید دیگه‌ای جلوه خاصی به این استایل میده.

اگه به این عکس خانواده ژوله خوب دقت کنید، هماهنگی رنگ‌ها رو به خوبی حس میکنید. چه خوبه که اینطوری خانوادگی و با ظرافت لباس هامونو با هم ست کنیم.

جواد عزتی و مثل همیشه با تیپ اسپورت.

این مدل تیپ‌ها واسه شهاب حسینی یه جوریه و خیلی بهش نمیاد. شلوار جین گشاد و کمربندی که زیادی بالاتر از حد معمول بسته شده و پیراهن داخل شلوار با اور کت!

گوهر خیراندیش، اما تیپی مناسب سن و شخصیتش زده. روسری به رنگ گل‌های مانتو با آستین‌های پفی.

تیپ یکدست مشکی همیشه شیک بوده و هست، ولی خوب نباید همیشگی باشه. همیشه سعی کنید در انتخاب رنگ استایلتون جسارت داشته باشید. شیوا ابراهیمی با این آستین‌های پولکی میتونست ار شالی براق هم استفاده کنه.

باز هم تیپ یکدست مشکی بدون هیچ اِلمان متضاد برای جلوه بیشتر. برای این تیپ کیفی به رنگ قرمز یا سرخابی و یا حتی نارنجی جیغ پیشنهاد میشه مخصوصا برای افسانه پاکرو که سن زیادی هم نداره.

درسته مدل موی چتری سن رو کمتر نشون میده، ولی خوب به بعضی چهره‌ها واقعا نمیاد!

لباس‌های سبک چریکی هم مثل پلنگی و پوست ماری و ... طرفدار‌های خاص خودشو داره و هرکسی اونارو نمیپوشه.

بععععععلهه مثل اینکه مردونه زنونه هم داره!

اگه پایین تنه لاغری دارید این ترکیب رنگ میتونه کمکتون کنه. شال صورتیِ یواش با این بارونی بینظیر میشه. اگه جای رنگ‌های صورتی و مشکی در بارونی جا به جا بود بهتره شال مشکی و کیف یا کفش صورتی رو امتحان کنید.

اندیشه فولادوند و استایل شخصیتش با براقیت بیش از حد. هم مانتو جنسی براق داره و هم پوتین‌های بلند چرم. واسه همین ممکنه کمی توی ذوق بزنه.

وقتی کلی وقت میذاری تا همه چیز به خوبی با هم ست باشه.

ولی خوب تو یه مراسم دیگه با یه انتخاب اشتباه همه زحمت هات هدر میره!

چی شد که سلبریتی‌های ما اینجوری شدن؟ نیکی کریمی قبلا بیشتر به تیپش اهمیت میداد!

یا مثلا مهدی پاکدل با این تیپ عجیبش. البته در این زمونه هیچی از هیچکس بعید نیست. فردا پس فردا این مدل لباس پوشیدن‌ها کاملا عادی محسوب میشه.

سام نوری مثل همیشه خوشتیپ.

مسعود رایگان با تیپی متفاوت و شیک.

آقای باراد هستن ایشون از معدود کسانی که پیراهنی با طرح شلوغ رو با جلیقه‌ای با طرح شلوغ‌تر میپوشن!

احمد مهرانفر خوب میدونه که با کت چهارخونه باید پیراهن ساده بپوشه. مثل احمد باشید.

با این مانتو شاید شالی با رنگ تیره‌تر و یا کاملا متضاد قشنگ‌تر میشد.

معلومه که همایون ارشادی حساسیت زیادی به خرج داده تا پیراهنی با یقه همرنگ نوار دور یقه کتش پیدا کنه، ولی خوب اون پیراهن زرد زیری یه تنه همه چیز رو خراب کرد.

تیپ مهدی فخیم زاده هم ما رو یاد معلم خسته حرفه و فن میندازه.

یکی از شیک ترین تیپ ها برای آقایون با این سن همین تیپ حمید فرخ نژاده. ترکیب کت و ژیله همیشه شیک و قشنگه.

کت های اپل دار خیلی برای آقایونی که شونه های پهن دارن مناسب نیست. همینطور بهتره که اور کتی با این رنگ رو با پیراهن جین نپوشید.

همینطور که میبینید طرح و رنگ کیف چه هوشمندانه با رنگ لباس ها و پوتین و حتی پاشنه پوتین ست شده.

طرح پیراهن زیر مانتو میتونه به ست کردن کیف و کفش خیلی کمک کنه. کیف و کفشی با طرح پوست ماری گزینه مناسبیه.

استایلی شاد و جینگول از بهنوش طباطبایی. همه چیز به درستی انتخاب شده رنگ شکوفه های روی پیراهن به خوبی با دیگر اکسسوری ها ست شده. شاید پوتین مشکی بهترین انتخاب برای این ترکیب بود. اگه قرار بود رنگی به جز مشکی رو برای پوتین در نظر بگیرید شما چه رنگی رو انتخاب می کردید؟

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جامعه پوشش سبک زندگی چین خانواده پوست لاغری کفش نیکی کریمی مهدی فخیم زاده معلم کیف و کفش پارس تیپ پارس نیوز خوش تیپ ستاره های استایل چهره های ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضورش روی نیمکت آرسنال موفق شده است این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند و حالا آنها دو فصل متوالی است که در جمع مدعیان قهرمانی حضور دارد و برای کسب این عنوان با منچسترسیتی و لیورپول رقابت می‌کنند.

تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در چند ماه اخیر به این موضوع پرداخته بودند که این مربی جوان ۴۲ ساله با وجود فشار کار در سطح اول فوتبال انگلیس همچنان موهای بسیار مشکی دارد و خبری از موی سفید در بین موهایش نیست و این موضوع برای آنها جالب بود.

حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی باعث حسادت و ناراحتی بعضی از اهالی فوتبال شده و یورک در صحبت‌های جالبی که درباره این مربی مطرح کرده مدعی شده است که او بدون شک از رنگ مو استفاده می‌کند.

این ستاره سابق یونایتد به گفت:« آیا موهای آرتتا شروع به سفید شدن کرده است؟ اگر هر روز موهایتان را رنگ کنید نمی‌توانید موی سفید را ببینید. آرتتا اجازه نمی‌دهد که موهای سفیدش معلوم شود. موهای شما نمی‌تواند در این سن تا این حد مشکی باشد.»

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)