Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ٧٧ پیروز ثامن الائمه (ع) نزاجا در محل تالار میلاد بیرجند برگزار شد.

این مراسم با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش کشور، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان فرمانده انتظامی استان، فرمانده سپاه انصالرضا (ع) و جمعی از نیرو‌های ارتش استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در پایان این مراسم حکم سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ ثامن الائمه (ع) نزاجا قرائت و از زحمات امیر سرتیپ دوم ستاد مرتضی محمدی فرمانده قبلی این قرارگاه قدردانی شد.

امیر سرتیپ دوم ابولقاسم رضایی پیش از این به عنوان فرمانده تیپ ۴۵ نیروی زمینی ارتش شوشتر فعالیت داشته است.

نیرو‌های لشکر ۷۷ ثامن الائمه از ۸ ماه گذشته در مرز‌های شرق کشور از جمله مرز‌های استان مستقر شده و امیر سرتیپ دوم محمدی سه سال به عنوان فرمانده این قرارگاه فعالیت داشتند.

انتهای پیام/غ

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۷ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال خبر داد و گفت: فرد کلاهبردار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفندهای مختلف از جمله خرید و فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده، یک نفر کلاهبردار در این رابطه شناسایی و دستگیر شد، افزود: این فرد در بازجویی‌های بعمل آمده به ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در همین رابطه یک پرونده جعل هم کشف شد، خاطرنشان کرد: فرد کلاه‌بردار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.‌

کد خبر 746826

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی