Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@22:52:14 GMT

نقاشی ها در خیابان زنده می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۶۱۷

نقاشی ها در خیابان زنده می‌شوند

هنرمندان اصفهانی در گالری‌های خیابانی آثار خود را با موضوع فصل نوبهار خلق می کنند.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از برگزاری اجرای زنده نقاشی در گالری های خیابانی خبر داد و گفت: ۱۲ بوم در ابعاد دو متر و ۱۵ سانتی متر در دو متر و ۳۰ سانتی متر توسط اداره زیباسازی در اختیار هنرمندان قرار گرفته است تا بر روی آن ها نقاشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: هنرمندان به سرپرستی استاد جواد طاهری در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در خیابان باغ گلدسته نقاشی هایی با موضوع فصل نوبهار می کشند.

وی خاطرنشان کرد: این آثار به طور زنده و در خیابان ها اجرا می‌شوند و مخاطبان می‌توانند لحظه به لحظه شاهد کار این هنرمندان عزیز باشند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نقاشی دیواری هنر نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال

مدیرروابط عمومی اورژانس کشور از افزایش ۵۹ درصدی میزان غرق شدگی‌ها در فروردین امسال خبر داد.

به گزارش مشرق، بابک یکتاپرست اظهار داشت: در فروردین سال جاری ۱۱۸ نفر دچار غرق شدگی شدند که به نسبت زمان مشابه، افزایش ۵۹ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: از این ۱۱۸ نفر، ۵۴ نفر دچار مصدومیت و ۶۴ نفر از این افراد فوت کردند.

یکتاپرست افزود: بیشتر مصدومان در استان‌های بوشهر و هرمزگان و فوتی‌های ناشی از غرق شدگی در فارس و اصفهان بودند.

مدیرروابط عمومی اورژانس کشور افزود: در استان فارس در ماه گذشته ۱۱ نفر به دلیل غرق شدگی فوت کردند.

وی دلیل افزایش آمار مصدومان و فوتی‌های ناشی از غرق شدگی را بی‌توجهی مردم و اتراق در بستر رودخانه‌ها عنوان کرد و افزود: معمولا در فصل بهار بیشتر غرق شدگی‌ها در رودخانه‌ها اتفاق می افتد؛ مردم تصور می‌کنند حجم آب رودخانه کم است و خطری ندارد. غافل از اینکه بارش‌های موسمی می‌تواند در کمترین زمان تمام بستر رودخانه را فراگیرد.

یکتاپرست خاطرنشان کرد: طبیعت شوخی بردار نیست و با کسی شوخی ندارد. این روزها بسیار از طبیعت دوستان با تصور اشتباه پا به طبیعت می‌گذارند و طعمه رودخانه‌ها می‌شوند.

وی، یکی دیگر از تصورهای اشتباه را گذر کردن از رودخانه‌ها به ظاهر کم آب عنوان کرد و افزود: افراد فکر می کنند به راحتی از یک رودخانه کم عمق می‌توانند، بگذرند اما آنها انرژی آب را در نظر نمی‌گیرند؛ در حالی که تنها ۱۵ سانتی متر آب تا مچ پا، می‌تواند انسان را سرنگون کند، ۳۰ سانتی‌متر آب به راحتی خودرو را جابه‌جا می‌کند و ۶۰ سانتی متر آب نیز آن را واژگون و غرق می‌کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز ۶۰ میلیون تومان / فیلم
  • کاشت هل در گلدان به آسان ترین روش در خانه
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • لذت از بهار با گل همیشه بهار
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود
  • معرفی ۵ مدل قفس پرنده لوکس