Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@08:30:12 GMT

تورهای رایگان ورامین گردی در نوروز ۹۸ برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۶۳۷

تورهای رایگان ورامین گردی در نوروز ۹۸ برگزار می شود

تورهای رایگان ورامین گردی همزمان با ایام نوروز برای عموم علاقه مندان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، تورهای رایگان ورامین گردی همزمان با ایام نوروز برای عموم علاقه مندان برگزار می شود.

 

جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهرستان ورامین زیرساخت لازم برای میزبانی شایسته از گردشگران در ایام نوروز را دارد و گردشگران در تور نیمروزه ورامین می توانند از مسجد جامع ، برج علاالدوله و امامزاده یحی این شهرستان که از نظر شاخص های معماری دارای ارزش بالایی است، بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه مندان  برای کسب اطلاعات و  ثبت نام در تورهای رایگان ورامین ورامین گردی می توانند با شماره تلفن 021-36259795 تماس حاصل نمایند.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سال نو خبرگزاری شبستان محمد جواد ظریف جنوب کرمان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل مراجع و علماء مراجع مسجد جامع ورامین ورامین نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.   به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.   عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.   وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.   رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.   وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

دیگر خبرها

  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان