Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@09:59:18 GMT

۳ گروگان‌گیر مرد ۶۳ ساله در کرج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۶۵۲

۳ گروگان‌گیر مرد ۶۳ ساله در کرج دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از رهایی مرد 63 ساله‌ ای که از سوی سه نفر در مسیر تهران به کرج ربوده شده بود در کمتر از شش ساعت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ محمد نادربیگی روز دوشنبه گفت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی به کلانتری 32 حصارک بالا، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع به کلانتری اعزام شدند که خانمی به ماموران مراجعه و اعلام کرد پدرش که 63سال سن دارد به همراه فرد دیگری با یک دستگاه خودرو تاکسی برای انجام کار از تهران به کرج آمدند که چند نفر جلوی خودروی آنها را گرفته و پدرش را ربوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در ادامه تحقیقات از راننده خودرو تاکسی محرز شد که به همراه فرد ربوده شده در ساعت یک بعد از ظهر روز حادثه از مسیر رجایی شهر کرج به سمت حصارک بالا در حرکت بوده و قصد رفتن به اتوبان قزوین را داشتند که سرنشینان دو دستگاه خودرو سمند و پراید جلو راه آنها را مسدود کرده و با تهدید سلاح سرد نامبرده را از خودرو پیاده و از محل متواری شدند.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت تا این که یکی از آدم رباها با تلفن همراه دختر فرد ربوده شده تماس گرفته و از وی خواست تا در قبال رهایی پدرش مبلغ شش میلیارد ریال پول به آنها بدهد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای برای آزادی گروگان و شناسایی آدم رباها آغاز شد تا اینکه طی آخرین تماس یکی از آدم رباها با دختر خانواده برای انتقال مبلغ درخواستی در محدوده یکی از میدان ‌ های شهر کرج، منطقه تحت نظر قرار گرفت و متهم پس از شناسایی از سوی راننده تاکسی قبل از حضور در سر قرار دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه قمه کشف شد.
 
وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه ماموران منکر هرگونه دخالت در آدم ربائی شد اما با توجه به دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و اعلام کرد که از طرف شخصی، مامور به انجام آدم ربایی با همدستی یک نفر دیگر شده است و فرد ربوده شده در حال حاضر در داخل ویلایی در یکی از روستاهای شهرستان کوهسار ساوجبلاغ است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: ماموران بلافاصله به روستای مذکور اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محل اختفای گروگان، هنگامی که متهمان قصد جابه جایی فرد ربوده شده را داشتند طی عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و گروگان در کمتر از شش ساعت در سلامت کامل رها شد.

   
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام قدرت نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران درحین گشت‌زنی شبانه در محدوده خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش که در وضعیت عادی نبودند، مواجه شدند. این دو نفر پس از مشاهده ماموران اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که در همین راستا نیز پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این اشرار پا به فرار گذاشت، گفت: شرور دیگر در حین دستگیری با قمه اقدام به عربده‌کشی کرده و ضرباتی را نیز به خودروی پلیس و چندین خودروی دیگر وارد کرد. در نهایت اما با اقدام ماموران پلیس این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ جمع شدند

راستی با بیان اینکه در مقر انتظامی مشخص شد که این اراذل و اوباش دارای چندین مورد سابقه شرارت هستند، گفت: پس از دستگیری متهم اول و انجام بازجویی و پی‌جویی از وی، مخفیگاه نفر دوم نیزشناسایی و این فرد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت:‌ هر دو متهم به همراه پرونده تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران / آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید
  • گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران