Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزپور در نشست هم اندیشی محیط زیست و ورزش با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان و روسای هیئت های ورزشی استان برگزار شده بود ،اظهار کرد: سلامت جامعه بحث مشترک ادارات محیط زیست و ورزش و جوانان است و ما باید در رسیدن به این هدف تمام تلاش و توان خود را به کار بندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به پتانسیل های زیست محیطی استان افزود: ورزشکاران استان لرستان می توانند به عنوان بازوی توانمند محیط زیست در حفاظت از سرمایه های خدادای عمل نمایند.

 عزیزپور همچنین با تاکید  بر ضرورت توجه به  حفاظت و فرهنگ سازی محیط زیست برای همکاری های هرچه بیشتر و تعامل گسترده با ادارات حفاظت محیط زیست استان در انجام برنامه های مختلف زیست محیطی اعلام آمادگی  کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه سلامت فرهنگ سازی محیط زیست ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه

  سعید تجلیلی طی پیامی نوشت: دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
 سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عزیز پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌کرد، توانست در اولین گام اساسی خود نقش تعیین‌کننده‌ای در دفع تجاوزات ایادی استکبار به کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا کند.
 
 پاسداران جان‌برکف، در طول همه‌سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز به‌عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمام تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش‌برآب ساخته‌اند و به بهای جان خود، نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.
 
 کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی و مقاومت، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده جدوجهد این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت بزرگی است که از بدو تأسیس بر عهده گرفته و باگذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن تحت زعامت امامین انقلاب اهتمام دارد.
 
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره به‌عنوان بازوی توانمند ولایت‌فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور خوش درخشیده است.

 وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیور مردان سپاه در حمله موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.
 
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای گران‌قدر و به‌ویژه شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان محترم نیروی زمینی سپاه قرارگاه شهید سجاد، سپاه شهرستانی پاسداران شریف و مخلص شهرستان سراوان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ملت ایران است
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف