Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار بازیکنان حاضر در اردوی سه شیرها به ۲۳ نفر کاهش یافت.

طرفداری- گرت ساوتگیت برای دو بازی پیش رو مقابل جمهوری چک و مونته نگرو، جیمز وارد پروز را به تیم ملی انگلیس دعوت کرد.

به گزارش اسکای، هافبک ساوتهمپتون که تنها بازی ملی خود در رده بزرگسالان را در مارس ۲۰۱۷ مقابل آلمان انجام داد، بعد از ظهر دوشنبه در سنت جرج پارک حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارد پرواز که در سه بازی اخیرش در رقابت‌های لیگ برتر موفق به گلزنی شده است، می‌تواند در غیاب جوردن هندرسون مهره تاثیر گذاری برای سه شیرها باشد.

از سوی دیگر جان استونز و فابین دلف از منچسترسیتی و همچنین روبن لوفتوس چیک از چلسی، به دلیل مصدومیت از فهرست ساوتگیت خط خوردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید

ویرجیل فن دایک که از گودیسون پارک خاطره خوبی ندارد، با قضاوت دیوید کوت در این ورزشگاه به میدان خواهد رفت. 

طرفداری | اتحادیه فوتبال انگلیس، نام دیوید کوت را در لیست داوران دربی مرسی‌ساید قرار داده است.

تقریبا چهار سال پیش، در دقایق ابتدایی دیدار اورتون و لیورپول که به دلیل همه‌گیری کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شد، جوردن پیکفورد با خطای وحشتناک روی پای ویرجیل فن دایک، منجر به پارگی رباط صلیبی مدافع هلندی شد. در آن صحنه، دیوید کوت که در اتاق VAR بازی را قضاوت می‌کرد، به دلیل آفساید بودن موقعیت بازیکنان لیورپول از مایکل اولیور درخواست کرد دروازه‌بان اورتون با هیچ کارتی مجازات نشود. اولیور و اتحادیه فوتبال انگلیس به اشتباه داوری در این صحنه اعتراف کردند. صرف‌نظر از این خطا، ویرجیل فن دایک به دلیل مصدومیت آن دیدار ادامه فصل را از دست داد تا قرمزها دچار افت بزرگی شوند. 

لیورپول روز پنجم اردیبهشت در گودیسون پارک مهمان اورتون خواهد بود. با تصمیم کمیته داوران فوتبال انگلیس، دیوید کوت بار دیگر به عنوان کمک داور ویدیویی ایفای نقش خواهد کرد. اندی مدلی نیز به عنوان داور اصلی دربی مرسی‌ساید انتخاب شده است. 

لیورپول مصدومیت رباط صلیبی ویرجیل فن دایک را تایید کرد مصدومیت ویرجیل فن دایک | باشگاه لیورپول از اتحادیه فوتبال انگلستان توضیح خواست

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد
  • اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه (+عکس)
  • خبر خوشحال کننده برای استقلالی ها
  • خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال