Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به برگزاری سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، خط ۱ و ۳ مترو به بازدیدکنندگان خدمات ویژه‌ای را ارائه خواهند داد و ۱۵ خط ویژه اتوبوس‌رانی نیز برای نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان؛ شهریار افندی‌زاده، در نخستین جلسه کمیته هماهنگی تدابیر حمل‌ونقل و ترافیک «سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» تصریح کرد: از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۹۸ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای تهران برگزار می‌شود که در این خصوص شهرداری اقداماتی را در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جلسات برگزاری نمایشگاه از بهمن‌ماه آغازشده است، گفت: ۶ کمیته خدمات شهری، حمل‌ونقل، عمران و زیرساخت، فرهنگی و اطلاع‌رسانی، فناوری و ایمنی و انتظامی برای سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تشکیل‌شده است.

قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه با اشاره به تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته‌شده برای ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: خط ۱ و ۳ مترو در ایام برگزاری نمایشگاه به‌صورت ویژه خدمات لازم را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند به‌طوری‌که کاهش سرفاصله خطوط ۱ و ۳ مترو و تدقیق برنامه زمان‌بندی خطوط، پیش‌بینی اعزام قطار‌های فوق‌العاده در صورت نیاز مورد تاکید قرارگرفته و این در حالی است که تمامی ظرفیت مناطق ۳، ۶ و ۷ برای ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی و جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته‌شده است.

افندی‌زاده اظهار داشت: ۱۵ خط ویژه اتوبوس‌رانی نیز پیش‌بینی‌شده است تا از تمامی مناطق، بازدیدکنندگان را به نمایشگاه بین‌المللی کتاب منتقل کنند، هم‌چنین استقرار ۴ خط تاکسی با ۲۷۰ دستگاه تاکسی ویژه نمایشگاه در میدان‌های مهم شهر (صنعت، صادقیه، رسالت و انقلاب)، افزایش خدمات دربستی به شهروندان جهت انجام سفر به نمایشگاه، تقویت ناوگان خطوط تاکسیرانی منتهی به نمایشگاه (خطوط ضلع شمالی مصلی از مترو مصلی تا سیدخندان)، استقرار تاکسی‌تلفنی جهت خدمات‌رسانی دربستی به شهروندان به تعداد ۲۰۰ دستگاه نیز در نظر گرفته‌شده است.

قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید مطلوبیت حمل‌ونقل عمومی را برای شهروندان افزایش دهیم تا شاهد کمترین گره‌های ترافیکی در معابر منتهی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشیم اضافه کرد: در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در اردیبهشت‌ماه ٩٨ برگزار می‌شود بر حذف پارکینگ خودرو‌های شخصی در محل مصلی تهران به‌مانند نمایشگاه سال جاری تاکید شد و مقرر شد تا پارکینگ خاص اتوبوس برای تسهیل تردد و جابه‌جایی شهروندان تا نزدیکی غرفه‌های نمایشگاه تعبیه شود.

وی تاکید کرد: تمامی تجهیزات و لوازم ترافیکی و تمهیدات اتخاذشده با در نظر گرفتن نقاط ضعف سال گذشته، طی روز‌های آینده در اطراف نمایشگاه نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب شهرداری حمل و نقل و ترافیک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانی قایم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم»‌ برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081137 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران