Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع خواهران بسیج طلاب افزود: انقلاب اسلامی در گام نخست خود مراحل بسیار سنگین، پر از فشارها، سختی ها و تحریم ها را پشت سر گذاشته است و این نتیجه و ثمره هوشیاری و بصیرت مردم، مدیریت و تدابیر رهبری و پشتیبانی های مراجع و روحانیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون پس از سپری شده 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، نهال نوپای انقلاب به تکامل و استحکام کافی رسیده و با قدرتی عظیم در برابر دشمنان اسلام ایستاده است.

حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به قسمت هایی از بیانیه افزود: انقلاب های متعددی در جهان شکل گرفته اما دیری نپاییده که از هم متلاشی شده اند ولی انقلاب ما به آرمانهایش پایبند بوده و بدون خیانت به آرمانها با سرعت به پیش می رود و کسب استقلال کشور و ملت در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ...، آزادی مردم از استعمار و استکبار و طاغوت، و عمل به احکام و آرمانهای والای اسلامی از جمله مهمترین این آرمان هاست.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به مشکلات کشور، اظهار کرد: اینها نشان از ضعف انقلاب در دستیابی به آرمانهایش نیست بلکه ناشی از ضعف مدیریت است و با مدیریت و حرکتی انقلابی، صبر و جدیت، و استقامت در مسیر اهداف، تکیه بر نیروی عظیم جوانان و داشته های داخلی و عدم اعتماد و اتکای به اجانب، تمامی موانع و مشکلات کشور قابل حل خواهد بود.

   حجت الاسلام امیرنژاد با تاکید بر اینکه بیشترین تمرکز بیانیه گام دوم انقلاب، مخاطب قرار دادن جوانان است، تلاش در مسیر علم و پژوهش توام با آراستگی به معنویت و اخلاق را از مهمترین توصیه های رهبری در این بیانیه عنوان و بیان کرد: نباید از دشمنی دشمنان غافل باشیم چرا که آنها زخم خورده اسلام و انقلابند و تمامی تلاش خود را برای ضربه زده به انقلاب و نابودی اسلام، مصروف داشته و دارند.

   وی از مبلغه های بسیج طلاب خواست تا در تبیین و عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب با حضوری پرشور و جدی در مدارس، دانشگاه ها، حلقه های صالحین، راهیان نور و دیگر فرصت های موجود، بکوشند و خود نیز در عمل به این بیانیه، سرآمد و پیشرو باشند.  

   کارگاه توانمند سازی مبلغه های بسیج طلاب، با حضور دهها نفر از خواهران طلاب در حوزه علمیه زینبیه شهرستان میانه برگزار شد و در پایان از تعدادی از فعالان بسیج طلاب خواهران، با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عفاف و حجاب جهاد با دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید روح‌الله حسینی در اولین کارگروه عفاف و حجاب شهرستان گفت: امروز چادر به سر داشتن و رعایت عفاف و حجاب نوعی جهاد پرفضیلت با دشمنان و مجاهدت است و کسانی نیز که برای حفظ آن و پشتیبانی از آن فعالیت می‌کنند در این مسیر قدم برداشته است.

وی افزود: توجه به عفاف و حجاب در دین مبین اسلام و فرهنگ ناب اسلامی یک اصل اجتناب ناپذیر است و صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در ۱۵ فروردین ماه که فرمودند مسئله حجاب تبدیل به یک چالش تحمیلی در کشور ما شده است، مبین این مطلب است

وی ادامه داد: به موضوع عفاف و حجاب در این ایام با تفاوت‌هایی نگاه می‌شود و نظر قاطع رهبر معظم انقلاب در این مورد یک موضوع شرعی، قانونی و دارای مسائل جانبی و ملاحظات است

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد شکستن حرمت خانواده‌ها هستند و می‌خواهند کانون خانواده‌ها را با ترویج بی‌حجابی متلاشی کنند و این حساسیت موضوع را مشخص می‌کند.

حسینی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است کسی که در جامعه حجاب دارد سرافکنده شود، تصریح کرد: مسئله عفاف و حجاب باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود

وی با بیان اینکه در مسئله حجاب و عفاف تبیین و روشنگری یک اصل و رکن است، اظهار داشت: لازم است نقشه دشمن را در بحث عفاف و حجاب برای مردم تبیین و برنامه محور کار کنیم و سعی کنیم میراث و یادگار فرهنگ و حجاب حفظ شود و ادارات شهرستان باید در حوزه عفاف و حجاب حساس باشند

فرماندار فامنین بیان داشت: اگر از ابتدا و در سنین پایین شروع به تشریح حجاب و عفاف کنیم، سرمایه‌گذاری در جامعه است و به همین دلیل از اصل خانواده نباید غفلت کرد و بهتر است خانواده محور در این زمینه فعالیت شود

حسینی اضافه کرد: موضوع عفاف و حجاب مختص به بانوان نیست و آقایان نیز شامل این موارد هستند و ضرورت دارد همه با دغدغه‌مندی وارد این مسئله مهم شوند.

کد خبر 6076341

دیگر خبرها

  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • انتشارکتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • چرا امام خمینی دعوت آیت الله حکیم را برای هجرت به نجف نپذیرفت؟
  • رعایت عفاف و حجاب جهاد با دشمنان اسلام است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: بلایی که ایران به‌زودی بر سر اسرائیل خواهد آورد، بازدارنده و سنگین خواهد بود؛ و اگر بخواهد احمقی خود را تکرار کنند، پاسخ ایران معنادار خواهد بود/ امروز زبان دنیا، زورگویى و ظلم است