Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:33:13 GMT

هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۹۰۲

هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ظهر دوشنبه در حاشیه این آئین گفت: در این انتخابات ۱۲۵ نفر از ۱۸۰ نفر واجد شرایط در انتخابات شرکت و منتخبان خود را از جمع ۱۰ نامزد این دوره انتخاب کردند.

محمدحسین زندویان ضمن تقدیر از مشارکت خوب گروه‌های نمایشی در این انتخابات اظهار داشت: پس از شمارش آرا جواد متین، محمد مظفری، لقمان بحرانی، قاسم تنگسیرنژاد و عبدالحمید شعرانی به ترتیب با ۸۴، ۷۹، ۷۹ و ۶۷ و ۶۳ رأی به عنوان هیئت‌رئیسه اصلی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هیئت رئیسه جدید برای دو سال آینده تصدی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر را به عهده خواهند داشت ادامه داد: همچنین فرید میرشکار و ابراهیم شاکری مطلق به ترتیب با ۵۵ و ۴۲ رأی اعضای علی‌البدل اول و دوم این انجمن انتخاب شدند.

زندویان گفت: حسین زارعی نیز با ۷۳ رأی به عنوان بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر معرفی شد.

وی افزود: روح‌الله ایرجی و امیر کلاته نیز به عنوان ناظران انجمن هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این انتخابات حضور داشتند.

معاون هنری و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: افراد منتخب به مدت ٢ سال مسئولیت امور انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر را عهده‌دار هستند.

وی گفت: هنرهای نمایشی یکی از هنرهای تأثیرگذار در بین افراد جامعه است که به دلیل اجرای زنده شور و هیجان خاصی را میان مخاطبان ایجاد می‌کند.

زندویان اظهار داشت: هنرمندان نمایش استان بوشهر با کمترین امکانات بیشترین دستاورد را به ارمغان آورده و همواره در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی موفقیت‌های متعددی را کسب کردند.

کد خبر 4571398

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی