Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@11:42:23 GMT

حمله مشترک و همزمان اردوغان و باغچلی به مخالفین

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۷۰۸۷

حمله مشترک و همزمان اردوغان و باغچلی به مخالفین

به نقل از شبکه تلویزیونی سی. ان. ان ترک٬ رجب طیب اردوغان و رهبر حزب عدالت و توسعه همراه با دولت باغچلی رهبر حزب حرکت ملی دیروز در ازمیر و در یک سخنرانی عمومی همزمان با هم بر صحنه رفتند و علیه سران ائتلاف ملت (حزب جمهوری خلق و حزب خوب) سخنرانی کردند.

اردوغان به روال سخنرانی‌های خود در هفته‌های اخیر یکبار دیگر ائتلاف ملت و به ویژه حزب جمهوری خلق را زیر سوال برده و گفت: این حزب در حال حاضر با تروریست‌ها و تجزیه طلب‌ها همدست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپس اردوغان از مسئولین برنامه خواست تا بخش‌هایی از سخنان سزایی تمللی رهبر حزب دموکراتیک خلق‌ها را از طریق ویدیو پروژکشن پخش کنند.

تمللی در این سخنان گفته است: در کردستان به نامزد‌های خودمان رای می‌دهیم، اما در ازمیر٬ آنکارا و استانبول٬ به نامزد حزب جمهوری خلق رای می‌دهیم تا ائتلاف جمهور شکست بخورد.

اردوغان در تحلیل سخنان تمللی گفت: اولاً ما در این کشور کردستان نداریم و سزایی اگر کردستان می‌خواهد باید به شمال عراق برود. دوم این که او حتی کُرد هم نیست و صرفاً می‌خواهد از رای برادران کُرد سوءاستفاده کند. سوم این که نامزد حزب جمهوری خلق در ازمیر٬ نامزد مردم این شهر نیست و نامزد سران پ. ک. ک. از کوهستان قندیل است.

دولت باغچلی رهبر حزب حرکت ملی نیز گفت: پ. ک. ک. و گولن خوب بدانند که جمهوری ترکیه آخرین قلعه ماست و نمی‌گذاریم این قلعه به دست آن‌ها بیفتد.

اردوغان و باغچلی پس از سخنرانی٬ نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد اسبق ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور را بر صحنه برده و از مردم ازمیر خواستند به او رای دهند.

گفتنی است شهر مهم و استراتژیک ازمیر در چند دهه اخیر همواره به عنوان قلعه کمالیست‌ها و قلعه حزب جمهوری خلق قلمداد شده و تحلیل‌گران بر این باورند که زیبکچی برای پیروز شدن در این شهر راه دور و درازی در پیش دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اردوغان رئیس جمهور ترکیه باغچلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن لبنانی‌ها همزمان با حمله به اسرائیل

بازدید 3 همزمان با حمله ایران به اسرائیل که با مشارکت محور مقاومت از جمله حزب الله لبنان انجام می‌شود، گروهی از لبنانی‌ها به خیابان آمدند و جشن گرفتند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمایت ائتلاف اردنی از حمله ایران به اراضی اشغالی
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: با تشکیل یک ائتلاف منطقه‌ای در زمان و به گونه‌ای مناسب به مصاف ایران خواهیم رفت
  • ائتلاف فتح: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۷۳ شاهد حملاتی مشابه حملات ایران نبوده است
  • تقدیر شورای ائتلاف از عملیات تاریخ ساز دلاورمردان هوافضای سپاه
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم صهیونیستی
  • جشن لبنانی‌ها همزمان با حمله به اسرائیل
  • ببینید | زیرنویس شبکه خبر همزمان با سخنان رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل: سیلی خواهند خورد!