Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر آیت الله صافی گلپایگانی، وزیر امور خارجه ایران پیش از ظهر دوشنبه با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به عراق اظهار کرد: این سفر برای هر دو کشور دوست و ولایی ایران و عراق بسیار مفید و با برکت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم اینگونه سفرها در منطقه تداوم پیدا کند و همگان از آثار و برکات آن برخوردار شوند، افزود: اینجانب همیشه توصیه داشتم که با همسایگان و جهان اسلام باید ارتباطی قوی همراه با حفظ عزّت و منافع خود داشته باشیم و می‌توانیم به تمام کشورهای جهان، صلح و صفا و مهربانی را عرضه کنیم.

این مفسر قرآن کریم با اشاره به حادثه تروریستی و دردناک نیوزیلند، ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار و مسلمانان جهان، تصریح کرد: این فاجعه بسیار تأسف‌بار بود و واکنش مناسب وزارت امور خارجه و مواضع مشترک کشورهای اسلامی می‌تواند در کاهش اینگونه حوادث مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به لزوم بکارگیری منطق و تدبیر در سیاست خارجی گفت: با کشورهایی مانند مصر، مراکش و اردن که مردم آن دوستدار اهل بیت علیهم السلام هستند، باید رابطه قوی داشته باشیم.

آیت الله صافی گلپایگانی بیان کرد: آنچه در سیاست داخلی حائز اهمیت است، سیاست معقولانه می‌باشد که در سایه منطق و تدبیر و درایت می‌توانیم عزّت کشور اسلامی ایران را در جهان بیشتر کنیم.

وی ابراز کرد: بحمدالله تعالی درایت و سیاست و فعالیت‌های شما در وزارت خارجه، همواره مورد تأیید مردم شریف بوده است و مردم ما به شما حُسن ظن و اعتماد دارند؛ زحماتی که شما و همکارانتان در این مدّت تحمّل کرده‌اید و ان‌شاء الله در آینده اهتمام بیشتری خواهید داشت، مورد رضایت ملّت ایران می‌باشد و ما نه تنها با دوستان بلکه با دشمنان نیز می‌توانیم با عقلانیت و حفظ عزّت و منافع کشور در ارتباط باشیم.

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی، گفت: وضعیت کنونی اقتصاد، بسیار ناراحت‌کننده است و مردم شریف و نجیب ما امروز با مشکلات زیادی روبرو هستند که به نظر ما می‌توان با سیاست‌های خوب و مفید و روابط سازنده، این مشکلات را رفع نمود.

وی افزود: وظیفه مسئولان در این باره بسیار سنگین است و امیدوارم که شما بتوانید در این عرصه هم موفق باشید.

کد خبر 4571379

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران مرجع تقلید شیعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب آرامش غزه در سایه عملیات «وعده صادق» ایران

عملیات انتقام جویانه «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران علیه اهداف واقع در سرزمین های اشغالی، ضمن احیای توان بازدارندگی محور مقاومت برابر ماه ها تجاوز و کشتار رژیم صهیونیستی، بذر امید را در دل شهروندان فلسطینی ساکن غزه زنده کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، عملیات وعده صادق ایران در حمله به سرزمین های اشغالی، همزمان با تداوم تجاوز اسرائیل به نوار غزه، بار دیگر بذر امید را در دل های مردم فلسطین زنده کرد.

 

.

 

یک شهروند فلسطینی ساکن غزه ضمن ابراز خرسندی از اقدام تلافی جویانه ایران در حمله به سرزمین های اشغالی به خبرنگار تسنیم در نوار غزه گفت: پاسخ ایران در زمان مناسبی بود. در طول 180 روز جنگ، هیچ کشور عربی از ما حمایت نکرد. مردم غزه به قدری از پاسخ ایران خوشحال بودند که انگار شب تاریک شان مثل روز روشن شده بود. در شب عملیات ایران، هیچ حمله و بمبارانی در غزه رخ نداد.

یک شهروند دیگر ساکن غزه نیز با اشاره به تاثیرات این اقدام بازدارنده ایران برابر تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی گفت: واکنش ایران با هدف مهار اشغالگری و جنگ طلبی اسرائیل بود. ما امیدواریم مردم سایر کشورها هم از مردم ایران، عراق و یمن در مبارزه با صهیونیست ها الگو بگیرند.

رژیم صهیونیستی با گذشت دو روز همچنان از حجم و گستردگی عملیات وعدالصادق در شوک به سر می برد. عملیاتی که برای ساعت‌ها سرزمین های اشغالی را در ترس و وحشت شدید قرار داد و در مقابل نوار غزه شبی آرام و بدون تجاوز صهیونیست ها را تجربه کرد.

گروه‌های فلسطینی حمله ایران علیه اسرائیل را تبریک گفتند10 نکته راهبردی عملیات «وعده صادق» از نگاه الجزیره

 

مردم غزه معتقدند پاسخ نظامی ایران در زمانی انجام شد که توانست جلوی سرکشی و ادامه جنایات و حملات صهیونیست ها به نوار غزه را سد کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • عملیات سربازان اسلام در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی مایه سربلندی مسلمانان جهان شد
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
  • خنثی سازی تحریم ها با تکیه بر دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • شب آرامش غزه در سایه عملیات «وعده صادق» ایران
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور