Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، مراسم خانه تکانی منزل شهیدان محسن شیرعلی و علی مقسمی با حضور خانواده شهید و پرسنل فرهنگسرای مترو صبح و عصر روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه برگزار شد. ویژه‌ برنامه «مهرآیین» با شعار «شهید، خانه‌ات آباد است» همزمان با روز بزرگداشت شهدا و با هدف افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهید محسن شیر علی در مراسم مهر آیین که شامل غبارروبی، خانه تکانی منزل شهدا روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه به همت فرهنگسرای مترو در منزل مادر شهید برگزار شد و او خاطراتی را از پسر شهیدش بیان کرد.
وی با تأکید بر این‌که همیشه حضور پسرم را در کنارم حس می‌کنم گفت؛ پسرم محسن همیشه در مسئله احترام به والدین بی‌نظیر بود و حواسش به من بود و می‌توانم بگویم پسری نمونه بود. مورد تأیید اهل محل، معتمدان و خادمان مسجد محله بود. بعد از شهادتش مردم با واسطه رفتارش بیش از پیش به ما رسیدگی و توجه داشتند.
وی افزود: همیشه آشنایان و همسایگان از من می‌خواستند که دعاگویشان باشم. چند وقت پیش در خواب دیدم که پسرم بالای کوهی با لباس رزم در حال رفت و آمد است. به او گفتم اینجا چه می‌کنی؟ گفت مادر من نگهبانم و هنوز هم در حال نگهبانی و حراستم. من بسته‌ای از دعا‌های مردم داشتم که به پسرم دادم و گفتم این را مردم داده‌اند و او بسته را گرفت.
این مادر شهید ضمن قدردانی از برگزاری برنامه مهرآیین و خواستند بیشتر به بازدید خانواده‌ شهدا برویم و بیشتر از آن‌ها یاد کنیم. این برنامه همراه با کاشت نهال در منازل شهدا، تست سلامت مادران شهدا و نظافت و تعمیر منازل وی توسط کانون‌ها و پرسنل فرهنگسرای مترو برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قران قرآن هنر سگ هنر غباروبی شیرعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کاهش دهیم نیازمند ۲۹۰ همت هستیم در حالی که تا کنون توانسته ایم تنها ۹۰ همت را در طول سال تأمین کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود پاکدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز که در سالن اجتماعات بنیاد شهید البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بودجه سال گذشته بنباد شهید و امور ایثارگران هزار میلیارد تومان بوده که  امسال با تلاش فراوان به حدود 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 649 هزار نفر جانباز سالمند هستند که نیازمند رسیدگی و مراقبت های خاص بوده و این بنیاد وظیفه پیگیری سلامت این عزیزان را بر عهده دارد. همچنین 61 هزار نفر نیز به عنوان همسران شهدا هستند که وارد کهنسالی می شوند، چرا که میانگین سنی 60 سال دارند و‌ باید نیازهای آنها را برطرف کرد.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تغییر و اصلاح برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران اشاره کرده و اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به ایثارگری می بایست تغییر و اصلاح شود که نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستیم تا بتوان بیشتر و مؤثرتر به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی کرد. به عنوان مثال تغییراتی باید در بند چ قانون ششم توسعه که در برنامه توسعه هفتم نیز به آن اشاره شده، ایجاد کرد تا از این طریق بتوان خدمات بهتری را به جانبازان و خانواده شهدا در عرصه استخدام ها داشت.

پاکدل در پایان به استفاده بنیاد شهید از نیروهای داخل بنیاد و بومی اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست این سازمان بر این است  که از همکارانی که تجربه و از خود بنیاد است و دارای تجربه بوده استفاده شود و خدا را شکر که امروز فردی که در این مسند قرار می گیرد از بدنه بنیاد شهید و آشنا به موضوعات و مشکلات خانواده شهدا می باشد. 

لازم به توضیح است در این آیین از زحمات سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان البرز تقدیر و حکم سرپرستی امیرحسین دانشی‌کهن را اعطا کردند.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان