Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با فرا رسیدن عید سعید باستانی و حضور مردم در مراکز خرید و مرکز شهر ایجاد فضایی شاد و دلنشین برای شهروندان عزیز زنجان ضروری به نظر میرسید بخصوص اگر آمیخته با آداب و سنت های کهن این مرزو بوم باشد.

در روزهای اخیر شاهد برگزاری برنامه کارناوال نوروز شاد زنجان در شهرمان بودیم که به همت سازمان فرهنگی اجتناعی ورزشی شهرداری زنجان و حسن توجه سرکار خانم دکتر شعبانی و سازمان مردم نهاد پویندگان نو آور با مدیریت آقای بابک عبدی و هنرنمایی هنرمندان جوان شهر خانمها آرزو ملایی(ننه سرما)،زینب خدایی و آقایان بهزاد امیری و امیرعلی حمیدی اجرا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در مرکز شهر و در محل پیاده راه سبزه میدان و محلات مختلف شهر از جمله اسلام آباد،بی سیم ،بازار و...نیز اجرا می گردد.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی واحیا و  تداعی آداب و سنت های شاد مردم این شهر و نشاندن لبخند بر لب مردم از دستاوردهای این طرح به شمار می آید.

تشکل مردم نهاد پویندگان نو آور با مدیریت بابک عبدی یکی از فعال ترین سمن های استان زنجان می باشد . اقدام اخیر این سمن یکی از نمونه توانایی های بارز فعالیت آنها می باشد که به کمک سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری زنجان به زیبایی در سطح شهر اجراگشته و همچنان ادامه دارد. 

سهم فرشته بخشی نژاد که پیوسته یار و یاور سمن های استانی بوده است، در برپایی و اجرای این کارناوال زیبا بسیار ستودنی و قابل تقدیراست.

خبرنگار: داود خیری

عکاس: نسترن رسولی - امیر حسین فولادساز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان استان زنجان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌حامد علیپور سرپرست گروه دف نوازان حیران درباره همکاری این گروه با داود آزاد می‌گوید: گروه دف‌نوازان حیران در سال گذشته (سال ۱۴۰۲) افتخار این را داشت که با استاد داود آزاد همکاری داشته باشد. سال گذشته تور کنسرت‌هایمان را با عنوان «خراباتیان شمس» به مناسبت بزرگداشت شمس تبریزی، از شهر خوی آغاز کردیم. پس از آن در تبریز، زنجان، ارومیه، مراغه، اردبیل و اهر روی صحنه رفتیم.

علیپور درباره آثاری که در این کنسرت‌ها اجرا شده تاکید می‌کند: قطعه‌هایی که اجرا کردیم تعدادی از آنها قبلا شنیده شده بود که با تنظیم‌های جدید و با حضور گروه دف‌نوازان حیران برای تماشاگران اجرا شد. برخی از قطعه‌ها هم مانند آهنگ «لیلی» جدید بود و برای نخستین بار در این کنسرت‌ها اجرا شد.

این نوازنده دف می‌گوید: تور کنسرت‌های «خراباتیان شمس» را در سال گذشته پایان دادیم. امسال، اما قرار شد تورِ تازه‌ای از کنسرت‌ها را با عنوان «عقل و جنون» روی صحنه ببریم. در این تور تمام آثاری که اجرا می‌شود، آثاری جدید هستند که در دستگاه‌های اصفهان، شور، همایون و چهارگاه و آوازِ افشاری و شوشتری ساخته شداند.

علیپور ادامه می‌دهد: برنامه‌ تور کنسرت‌های «عقل و جنون» از زنجان شروع می‌شود. بیستم اردیبهشت در زنجان روی صحنه می‌رویم. ۲۴ اردیبهشت در تالار وحدت تهران کنسرت‌مان را برگزار می‌کنیم. ۳۰ اردیبهشت در تبریز و اواخر خرداد در خوی اجرا خواهیم داشت. احتمالا در شیراز و دیگر شهر‌های استان فارس هم کنسرت‌هایی را برگزار کنیم.

در تور کنسرت‌های «عقل و جنون» داوود آزاد آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده خواهد بود. همچنین حامد علیپور نوازنده دف و سرپرست گروه است. در این اجرا‌ها جاوید ابراهیم پور نی، همایون جهانشاهی تنبک، نیما رضایی‌فرد عود و پیمان اسحاقی کمانچه می‌نوازند.

دف‌نوازان حاضر در این اجرا‌ها هم عبارتند از: امین امن الهی، فریبا حسین پور، سلنا پورسعید، مهران فرهنگ، محمدجواد شکورزاده، آیسل فرامرزی، الهه باقری، پویا زادمهر، ستایش صالح و مینا مرادی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»
  • رئیس جمهور یک قانون جدید را برای اجرا ابلاغ کرد
  • آیت الله رئیسی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ۴۰۰ برنامه طی هفته سلامت در زنجان اجرا می شود
  • رییس‌جمهور یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد