Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح آماده باش نوروزی در تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به مراجعه کنندگان اجرا می شود و در واحدهای بیمه ای نیز ارائه خدمات مربوط به دفترچه های درمانی تداوم خواهد داشت. بیمه شدگان محترم در زمان مسافرت دفترچه درمانی خود را همراه داشته باشند و در صورت نیاز برای تمدید اعتبار آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این سازمان با تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آرزوی سالی خوش برای تمامی هموطنان بویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران اعلام می کند؛ با استفاده از تجربیات سال های قبل برنامه ریزی دقیقی برای تداوم خدمت رسانی مراکز درمانی و بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی به هموطنان در ایام نوروز صورت گرفته است.
 فعالیت مراکز درمانی بویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی مطابق با روال همیشگی تداوم خواهد داشت و متناسب با تعداد مسافران نوروزی هر استان، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان انجام می شود.
 با توجه به افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان واحدهای درمانی از طریق رسانه های محلی و نصب پلاکارد در سطح شهر و بخصوص ورودی های شهرها، اطلاع رسانی می شود. مدیران درمان و روسای بیمارستانها و مراکز درمانی نیز در طول زمان اجرای طرح آماده باش نوروزی به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را تحت نظارت کامل خواهند داشت.
خاطر نشان می سازد، ارائه خدمات مربوط به دفترچه های درمانی در واحدهای بیمه ای این سازمان تداوم دارد و تمامی کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی در ایام نوروز خدمات مربوط به دفترچه را مطابق با مقررات و ضوابط جاری ارائه خواهند داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در شعب فاقد کارگزاری نیز در هر شهر یا شهرستان شعبه ای به عنوان ستاد ارائه خدمات دفاتر درمانی تعیین و خدمات مورد نیاز به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون به بیش از ۲ هزار و ۳۳۶ نفر از گروه های هدف مراجعه کننده به آزمایشگاه‌ها و مراکز فعال تحت پوشش این معاونت خدمات آزمایشگاهی ارائه شد.

عبدالجبار ذاکری اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون به بیش  از ۲ هزار و ۳۳۶ نفر از گروه های هدف مراجعه کننده به آزمایشگاهها و مراکز فعال تحت پوشش این معاونت خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل، پیشگیری و مبارزه با بیماریها در نظام مراقبت های بهداشتی،در مراکز تحت پوشش این معاونت بصورت مستمر خدمات پاراکلینیکی به کلیه گروه های سنی ارائه می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: از جمله این خدمات آزمایشات غربالگری پیش از ازدواج، آزمایشات غربالگری سلامت نوزادان ،تشخیص موارد مشکوک به مالاریا، آزمایشات دوره ای زنان باردار، موارد تشخیصی بیماریهای تنفسی، موارد شناسایی و تشخیص بیماری‌های منتقله از آب و غذا و ... که از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۶دهزار و ۷۵۴ آزمایش در آزمایشگاه های بهداشتی تحت پوشش این معاونت انجام شده است.

از ۲ هزار و ۳۳۶ مورد مراجعه به مراکز تحت پوشش این معاونت، تعداد ۴۹۲ مورد مربوط به مراجعات غربالگری سلامت نوزادن، ۴۱۰ مورد مربوط به موارد مشکوک به مالاریا، ۳۲ مورد مربوط به موارد مشکوک به سل و ۴۱ مورد مربوط به موارد مشکوک به بیماریهای تنفسی ( کووید ،آنفلوآنرا و... ) می‌باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • ارائه خدمات مختلف درمانی و آموزشی در تعطیلات نوروزی در تبریز
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز