Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@03:16:13 GMT

اعلام شعار سال ۹۸ مرکز مشاوره دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۷۶۰۵

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران شعار سال ۹۸ این مرکز را «ارتقاء سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی» نام نهاد.

به گزارش مهر به نقل از مرکز مشاوره دانشگاه تهران، جلسه پایان سال ۱۳۹۷ دانشگاه تهران در محل تالار امیرکبیر دانشگاه تهران با حضور متخصصان و کارشناسان این مرکز برگزار شد.

در این جلسه دکتر حمید پیروی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران گزارشی از عملکرد سال ۹۷ مرکز مشاوره دانشگاه تهران و شعبات آن ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به اهمیت موضوع ارتقا سواد سلامت روان در پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی دانشجویان و همچنین اهمیت ترویج روابط انسانی با توجه به شعار روز جهانی انجمن مددکاری ۱۹ مارس ۲۰۱۹ مبنی بر ترویج اهمیت روابط انسانی، شعار مرکز مشاوره دانشگاه تهران در سال ۹۸ را ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی نام نهاد.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران از تمام همکاران و متخصصان این مرکز درخواست کرد تا در این خصوص همکاری لازم را بعمل آورند.

در ادامه جلسه دکتر حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دکتر طارمیان روانشناس بالینی و رئیس مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در خصوص اهمیت موضوع ارتقا سواد سلامت روان و روابط انسانی نکاتی را مطرح کردند.

منصوره سادات صادقی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم نیز ضمن تقدیر از همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران در سال ۹۷ با دفتر مشاوره و سلامت، به برنامه‌های در دست اجرای دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم در سال ۹۸ اشاره کرد.

همچنین مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران، نکاتی را در خصوص ضرورت اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در سطح دانشگاه و مشارکت و همکاری واحدهای دانشگاهی در توسعه بهداشت روانی دانشجویان و استفاده از ظرفیت واحدهای فرهنگی و هنری و تربیت بندی در اجرای برنامه سلامت محور عنوان کرد.

در پایان جلسه از کارشناسان و شعبات مرکز مشاوره دانشگاه تهران که در سال ۹۷ عملکرد قابل تقدیر و توجهی داشتند با اهدا لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شعار سال 98 مشاور دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد

بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، پرواز‌های امروز صبح شرکت هواپیمایی زاگرس، در مسیر‌های تهران_کرمان_تهران و پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان_بغداد_کرمان، به‌دلیل محدودیت عملیاتی اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا لغو و زمان جدید پرواز از طریق پیامک از طرف شرکت هواپیمایی مربوطه به مسافران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این روابط عمومی شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرده بود: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده اند و فعلا پرواز‌ها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی