Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@08:31:46 GMT

چیزی از فروش معادن عاید استان کرمان نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۷۶۲۱

چیزی از فروش معادن عاید استان کرمان نمی‌شود

استاندار کرمان گفت: فروش سال 96 معادن استان کرمان 30 هزار میلیارد تومان بوده و می توانستیم 300 میلیارد تومان برای پروژه های این مناطق هزینه کنیم که چیزی عاید ما نشد و در سال جاری به عدد 12 و نیم میلیارد تومان رسیده ایم و در سال آینده هرچه فروش داشته باشیم، نمی توانیم بیش از ده میلیارد و 800 میلیون تومان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر"محمدجواد فدایی" امروز 27 اسفندماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: برای اجرای سیستم پایش تصویری در کرمان کار به گونه‌ای که انتظار بود، پیش نرفت لذا بخشی را از منابع استان اختصاص دادیم تا کار سریع تر پیش رود و بخش دیگر از طریق شهرداری به صورت "BOT" دنبال شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت رسانه‌ها افزود: رسانه‌ها کار مهمی انجام می ‌هند و اینکه مطالب را به خوبی به اطلاع مردم برسانند، اهمیت دارد و ما بازخورد مطالب را در بین مردم می بینیم.

فدایی با اشاره به اینکه همه رسانه‌ها فعال نیستند و تنها تعدادی از رسانه‌ها در جلسات حضور دارند، تصریح کرد: فعالیت رسانه‌ها در همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی تاثیرگذار هستند.

استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه براساس ماده 43 قانون معادن، این اختیار به شورای معادن استان داده شده که یک درصد فروش معادن را به پروژه‌های مناطق معدنی اختصاص دهند، گفت: قانون بودجه مبلغ هزینه کرد در این زمینه را محدود کرده که 100 میلیارد تومان در سال جاری بود و برای سال 98 رقم هشت میلیارد و 800 میلیون تومان مشخص شده است.

وی افزود: فروش سال 96 معادن استان کرمان 30 هزار میلیارد تومان بوده و می توانستیم 300 میلیارد تومان برای پروژه‌های این مناطق هزینه کنیم که چیزی عاید ما نشد و در سال جاری به عدد 12 و نیم میلیارد تومان رسیده‌ایم و در سال آینده هرچه فروش داشته باشیم، نمی‌توانیم بیش از 10 میلیارد و 800 میلیون تومان استفاده کنیم.

فدایی اظهار کرد: تناقض بین قانون بودجه و قانون معادن وجود دارد و بارها در جلسات مختلف اعلام کرده‌ایم اما کسی توجه نمی‌کند و شاید این عدم توجه عمدا است این در حالی است که باید این مسئله اصلاح و عدد هزینه‌ای درست دیده شود و قطعا درک این موضوع آسان است!


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معدن منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت یک خانواده آواره درفضای عید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از المیادین خانواده‌های آواره در رفح درمکان‌هایی زندگی می‌کنند که از کمترین امکانات برای زندگی انسان برخوردار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این یکی از خانواده‌های آواره است که مجبورند دراین مکان که از کمترین امکانات برای زندگی یک انسان برخورداراست، زندگی کنند.
پدرخانواده: ما این جا چیزی برای خوردن نداریم. ما واقعا خسته شدیم عیدی وجود ندارد. ما به دنبال یک لقمه نان هستیم که زنده بمانیم. چیزی برای ما باقی نگذاشتند. عیدی برای ما باقی نگذاشتند. بچه‌های ما شهید شدند. برادرم شهید شد. این دیگر عید نیست.

مادر خانواده: برخی از بچه‌ها زخمی شدند. این بچه ام فلج شده. این دیگر عید نیست. برای دنیا هیچ اهمیتی ندارد که ما در خیابان زندگی می‌کنیم؟
دختر بچه: دوست دارم لباس عید بپوشم. دوست دارم با آزادی زندگی کنیم.
دختر بچه: دوست دارم دوباره همه باهم کنار هم زندگی کنیم.

سازمان‌های بین المللی تاکید کرده اند آوارگی، کشتار، نسل کشی و جنگ گرسنگی که مردم غزه در معرض آنها قرارگرفتند، همه اینها جنایت جنگی است که نباید ادامه پیدا کند. این خانواده‌ها امید دارند که روزی ظلم‌های اشغالگران تمام شود و بتوانند با آزادی در فضای عید زندگی کنند.

 

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • حماس چه چیزی را روی میز گذاشت که اسرائیل آن را رد کرد؟
  • ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی
  • تصمیم بگیرید که تصمیم نگیرید!
  • پاکو خمز از اخراج قسر در رفت
  • چه چیزی باعث ژنیکوماستی می شود؟
  • سرمربی بنفیکا به سپاهان برگرد!
  • وضعیت ناگوار یک خانواده آواره در رفح
  • وضعیت یک خانواده آواره درفضای عید
  • رسانه‌های اجتماعی در گسترش ترویج کتاب موفق عمل کردند