Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن صنفی مراکز خدمات مسافرتی و جهانگردی استان فارس با اشاره به اینکه تورها و سفرهای داخلی تقاضای بیشتری دارد، گفت: بیشترین تقاضای مردم فارس برای مسافرت تاکنون « کیش» و « مشهد» بوده است. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

محمود فخری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه بیش از 200 دفتر خدمات مسافرتی در استان فارس فعال است، اظهار داشت: از یک ماه و نیم گذشته بازرسی و نظارت بر فعالیت دفاتر آغاز شده و برخی از دفاتر لغو مجوز یا تعلیق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به آمادگی کامل دفاتر مراکز خدمات مسافرتی در استان فارس برای نوروز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی تقاضا برای سفرهای خارجی کاهش داشته و در مقابل تورها و سفرهای داخلی رونق گرفته است. 

رئیس انجمن صنفی مراکز خدمات مسافرتی و جهانگردی استان فارس افزود: «کیش» و «مشهد » بیشترین تقاضا را در میان سفرهای نوروزی دارد و پس از آن « قشم» بیشترین تقاضا را داشته است. 

فخری درباره مسافران ورودی به شهر شیراز نیز بیان کرد: مسافران هتلی نسبت به مسافرانی که از دیگر مراکز اقامتی مانند اسکان آموزش و پرورش و سکونتگاه‌های شهرداری استفاده می‌کنند، کمتر است. 

مسافران با اپلیکیشن بر سفرهای نوروزی نظارت کنند/ثبت پیشنهاد و شکایت از مراکز درمانی و گردشگریپیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از فردا در زنجان آغاز می‌شودنوروز 98 با سه عید مقارن می‌شود/ وضعیت قیمت خدمات سفرهای نوروزی اعلام شد

وی با اشاره به برگزاری تورهای شیرازگردی و استان‌گردی در دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت:این تورها به صورت روزانه و زمینی برگزار می‌شود و نه تنها مسافران بلکه مردم استان و شیراز نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند. 

رئیس انجمن صنفی مراکز خدمات مسافرتی و جهانگردی استان فارس تصریح کرد: 40 درصد از دفاتر استان از صبح تا شب باز هستند و به مسافران و مردم خدمات ارائه می‌دهند. 

فخری با اشاره به اینکه مردم از طریق تلفن گویای دبیرخانه انجمن می‌توانند هم شکایات خود را مطرح کنند و هم از تورهای استان‌گردی و شیرازگردی مطلع شوند، عنوان کرد: 32336093 و 32336073 تلفن گویای دبیرخانه است که مردم می‌توانند با آن تماس بگیرند. 

انتهای پیام/ ت

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در اولین گردهمایی مراکز نوآوری دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری و کارآفرینی را از ارکان اصلی جامعه فناور کشور دانست که به خاطر ساختار چابک و رویکرد هدفمندشان، برطرف‌کننده خلاء در مراحل ابتدایی تا میانی در اجزاء مختلف فناوری کشور هستند.
سجاد محمدعلی نژاد گفت: انواع مختلف مراکز نوآوری و کارآفرینی برای پوشش مدل‌های مختلف خلق فناوری و پاسخ به نیازها، در حال شکل‌گیری و ارائه خدمات - به ویژه خدمات با ارزش افزوده بالا - به تمامی کنش‌گران در زیست‌بوم فناوری و نوآوری هستند.
وی افزود: این مراکز در حال حاضر به منظور حمایت از کسب‌وکار‌های فناورانه و خلاقانه، به ایجاد پیوندی هدفمند میان کارآفرینان، دانشجویان، دانش‌آموختگان و مراکز تحقیقاتی آموزشی و صنعتی می‌پردازند ولی برای کمک به خلق فناوری‌های جدید و حل چالش‌های چند بعدی و یافتن پاسخ‌های حل یک مسئله در فناوری‌های دیگر، نیاز به شبکه شدن با یکدیگر دارند.
معاون وزارت علوم تأکید کرد: مراکز نوآوری و کارآفرینی در صورت حرکت به سمت تأمین بخشی از نیاز‌های زنجیره‌های ارزش، مورد حمایت ویژه معاونت فناوری و نوآوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌گیرند.  

دیگر خبرها

  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!