Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علی عبدی با اعلام این خبر گفت: به علت کولاک و طوفان و کاهش شدید دید افقی، محور توسکستان در شهرستان گرگان و همچنین جاده خوش ییلاق در شهرستان آزادشهر به سمت شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

وی با اشاره به وزش باد و بارش های شدید در جاده های استان خصوصا محورهای کوهستانی، گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی رانندگان از تردد های غیرضروری در جاده ها و همچنین توقف در کنار درختان و ستون های برق جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان در پایان با بیان اینکه به علت لغزنده بودن محورهای استان، رعایت سرعت مطمئنه و سایر قوانین و مقررات ضروریست، گفت: به محض عادی شدن شرایط جوی، محورهای مسدود شده بازگشایی و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

20 / 20 محور توسکستان محورهای توسکستان و خوش ییلاق محورهای مسدود رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان سرهنگ علی عبدی کولاک و طوفان کاهش شدید دید افقی آزادشهر به سمت شاهرود

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محور توسکستان محورهای مسدود کولاک و طوفان کاهش شدید دید افقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد

تین نیوز

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ۲ محور اصلی استان در بخش غربی به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: هم اکنون محورهای طبس اصفهان و بشرویه فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

رضایی اظهار کرد: همچنین محورهای روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز مسدود است.
وی تاکید کرد: مسافران و رانندگان تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند.

هواشناسی خراسان جنوبی امروز در پی وقوع باران های شدید هشدار سطح نارنجی صادر کرد و به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان، تمامی نیروهای امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است