Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:15:17 GMT

محکومیت حبس عضو هیات مدیره سندیکای شرکت واحد تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۷۸۷۴

محکومیت حبس عضو هیات مدیره سندیکای شرکت واحد تعلیق شد

تهران- ایرنا- شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران محکومیت حبس داود رضوی عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد را تعلیق کرد.

صالح نیکبخت وکیل داود رضوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا با اعلام این خبر گفت: موکلم پیشتر از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور به 5 سال حبس محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکیل دادگستری افزود: با اعتراض موکلم به حکم صادره، پرونده برای رسیدگی به مرجع تجدید نظر شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران ارجاع شد که دادگاه پس از برگزاری جلسه رسیدگی، محکومیت 5 سال حبس تعزیری وی را به مدت 5 سال تعلیق کرد.
بر اساس گزارش ایرنا، ابراهیم مددی رئیس هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد نیز از دیگر متهمان این پرونده است که شعبه 36 تجدید نظر پیشتر در ارتباط با پرونده این متهم محکومیت وی به 5 سال و 4 ماه زندان را تایید کرده است.
اجتمام*9104*1193

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دادگاه محكوميت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس