Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، با رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه دیدار کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر مجتبی کاتب در این دیدار، تعامل دوسویه با ورزشکاران و حمایت از این قشر را مورد تاکید قرار داد و گفت: بیمه سرمد در سال جاری تمام توان خود را در جهت حمایت مادی و معنوی از صنف ورزشکاران به کار بسته است و در این مسیر، با حمایت از تیم کاراته بانوان و تیم ملی تکواندوی کشور با عنوان تیم تکواندوی سرمد، اقدامات مثبتی را در این زمینه برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاتب، از میزبانی بیمه سرمد در جام فوتسال شرکت های بیمه به عنوان اقدام دیگری در این زمینه برشمرد و افزود: ایجاد احساس آرامش و اطمینان خاطر در ورزشکاران، یکی از مهمترین رویکردهای بیمه سرمد به شمار می رود.

همچنین، وی از حمایت از قشر فرهیخته هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران از طریق انعقاد قرارداد با صندوق اعتباری هنرمندان یاد کرد و افزود: حمایت از ورزشکاران و هنرمندان، مسئولیت اجتماعی بزرگی برای بیمه سرمد به شمار می رود.

مهدی گودرزی، رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه نیز در این دیدار، رویکرد بیمه سرمد را در مسیر حمایت از ورزشکاران، ارزشمند توصیف کرد و ضمن استقبال از گسترش تعامل و همکاری های مشترک، گفت: بیمه سرمد با حمایت از ورزشکاران و هنرمندان در سال جاری، جایگاه ویژه ای میان آنان باز کرده است.

گودرزی، عدم حمایت های لازم صنعت بیمه از ورزشکاران را به عنوان یک دغدغه عنوان کرد و گفت: بدون تردید، ایجاد آرامش خاطر برای آنان و خانواده های آنان، درصد موفقیت این قشر را در رقابت های داخلی و بین المللی تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، امیر لعلی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر غلامرضا کاظمی دینان مشاور مدیرعامل و حسین نظریان مدیر پشتیبانی بیمه سرمد نیز در این دیدار حضور داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سرمد پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و افزود: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بودو ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است.

وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین ستایش برانگیز است.

سناتور اسحاق دار همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران را نیز تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد، از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضایی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

دیگر خبرها

  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • فراجا در حوزه عفاف و حجاب وظایف ذاتی و قانونی دارد/ ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین