Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی هوایی پاکستان که این روزها و پس از تنش با هند در آماده باش به سر می برد مانور فرود در خیابان های شهری را انجام دادند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای نیوز، نیروی هوایی پاکستان با حضور «مراد سعید» وزیر راه این کشور مانوری جدید را به اجرا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است جنگنده های پاکستانی فرود بر سطح خیابان های شهری را تمرین کرده و با موفقیت توانستند عملیات فرود اضطراری و تیک آف را اجرای کنند.

نیروی هوایی پاکستان در این خصوص اعلام کرد: هدف از انجام این تمرین کسب آمادگی لازم برای فرودهای اضطراری در مواقع ضروری بود.

مسئولین این مانور با اعلام موفقیت این عملیات تصریح کردند: نیروی هوایی پاکستان برای دفاع از تمامیت ارضی کشور آمادگی لازم را دارد.

رسانه آمریکایی ادعای هند درباره استفاده غیرقانونی پاکستان از جنگنده F16 را رد کردگزارش|التهاب میان هند و پاکستان/ از دعوت به مذاکره تا کنفرانس خبری وزارت خارجه هند/ارتش پاکستان از محل سقوط جنگنده‌های هندی ده‌ها تصویر منتشر کرد+ فیلم و تصاویرپاکستان تمام زمان حضور جنگنده‌های هندی در خاکش را 3 دقیقه اعلام کرد

گفتنی است پس از تنش میان هند و پاکستان که به درگیری میان نیروهای هوایی دو کشور منجر شد اسلام آباد نظامیان خود را به حالت آماده باش در آورده است.

دو کشور طی روزهای اخیر مدعی شده‌اند که چندین فروند پهپاد جاسوسی دیگری را ساقط کرده‌اند.

همچنین پاکستان با انتشار فیلمی از عقب نشینی یک فروند زیردریایی هندی که وارد حریم آبی اسلام آباد شده بود خبر داد.

به نظر می رسد تنش های دو کشور تا زمان برگزاری انتخابات در هند ادامه پیدا کند وحزب حاکم دهلی نو از احساسات عمومی برای پیروزی در انتخابات بهره بگیرد.

انتهای پیام/.

R36461/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم

سرتیپ براتعلی غلامی، عضو گروه مشاورین فرماندهی کل قوا و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس و روایت آزادسازی خرمشهر را روایت می‌کند.

قبل از شروع عملیات آزادسازی خرمشهر، با توجه به حجم گسترده جنگنده‌های عراق و حمایت کشور‌های عربی همانند اردن و مصر، پدافند هوایی ارتش در عملیات بی سابقه‌ای حدود ۱۰۰ فروند جنگنده این رژیم را منهدم کرد که ضربه بزرگی بر هیمنه این رژیم بود و موجب تضعیف آنها و در نهایت آزادسازی خرمشهر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • ایران، زن هندی را تحویل داد!
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • دهه‌ها فراز و فرود برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند