Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@14:01:08 GMT

بازیگران در جشن سالگرد ازدواج یکتا ناصر+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۸۰۳۴

به گزارش پارس نیوز، بازیگران در جشن سالگرد ازدواج یکتا ناصر را مشاهده می کنید 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ازدواج پارس بازیگران جشن سالگرد پارس نیوز یکتا ناصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد

ایسنا/گیلان مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیران سرافراز ارتش شهید سپهبد صیاد شیرازی همچنین شهید سپهبد سید محمدولی قرنی به همت ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) دربندرانزلی برگزار شد.

در این مراسم که امروز شنبه، ۲۵ فروردین ماه در مصلای بندرانزلی برگزار شد امیر سرتیپ ناصر آراسته، رئیس هیأت معارف جنگ شهید شیرازی و جانشین گروه مشاورین فرماندهی معظم کل قوا با ذکر خاطراتی از این دو شهید بزرگوار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: شهید قرنی علی رغم همه هوش و جسارتی که داشت نه تنها در زندان مظلوم بود بلکه برای حفظ نظام انقلاب اسلامی و اینکه دولت آن زمان تضعیف نشود، استعفا کرد.

 وی افزود: شهید قرنی کسی بود که با تجزیه طلبان و کسانی که انقلاب اسلامی را قبول نداشتند به هیچ عنوان مماشات نمی‌کرد و مظلومانه در حیات منزلش توسط گروه فرقان ترور شد.

 سرتیپ آراسته در ادامه با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد از جمله معدود نظامیانی بود که در میدان تیر و در اوایل دهه ۵۰ و قبل از انقلاب اسلامی نماز اول وقت را جدی می‌گرفت و نماز را اول وقت اقامه می‌کرد.

رئیس هیأت معارف جنگ شهید شیرازی و جانشین گروه مشاورین فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: اخلاص شهید صیاد شیرازی به قدری قوی بود که نبوغ نظامی او زیر این اخلاص مخفی شده بود.

وی افزود: کمتر نیروی نظامی داریم که قبل از انقلاب با بهائیت و طاغوت جنگیده باشد که صیاد شیرازی این اقدامات را انجام داده بود. ضمن اینکه با احزاب مارکسیستی ضد نظام هم جنگیده بود.

در ادامه این مراسم اسدالله عباسی، استاندار گیلان اظهار کرد: ارتش سرافراز در کنار غیورمردان سپاه و دیگر نیروهای مسلح باعث افتخار جمهوری اسلامی و مردم در عرصه‌های مختلف هستند.

وی با اشاره به نقش نیروهای مسلح کشور در حفظ آرمان‌های امام خمینی(ره) طی طول ۴۵ سال گذشته، گفت: این شما نیروهای مسلح بودید که با فداکردن خون‌های پاک خود اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را نداده و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب را در کشور حفظ کردید.

استاندار گیلان تصریح کرد: دلاور مردی‌ نیروهای دریایی، زمینی و هوایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن از یاد ملت ایران هیچگاه نخواهد رفت.

عباسی تاکید کرد: همه شهیدانی که در طول انقلاب اسلامی و در راه دفاع از اعتقادات و اسلامیت به شهادت رسیدند از جان خود گذشتند و ما امروز موظف هستیم از آرمان‌های امام و انقلاب و ارزش‌های اسلام دفاع کرده و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گرامیداشت سالگرد تولد رهبر کره شمالی
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • ببینید | ناصر علیزاده هم طلایی شد
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار با چین
  • عکس| دورهمی بازیگران سریال چاردیواری بعد از ۱۵ سال
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار و بلندمدت با چین
  • عکس| سلفی جدید منوچهر هادی در یک مراسم خاص
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد