Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@00:43:27 GMT

شعب كشيك بيمه رازي در تعطیلات نوروز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۸۱۱۱

شعب كشيك بيمه رازي در تعطیلات نوروز

پول‌نیوز - شعب شركت بيمه رازي با هدف تكريم و آسايش هموطنان گرامي در سراسر كشور در تعطيلات نوروز سال 1398  در روزهای سوم لغایت یازدهم فروردین ماه دایر می باشند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شعب اين شركت جهت پاسخگویی به مراجعین محترم در ایام نوروز 1398 و به منظور تأمين رفاه حال مشتريان، در روزهاي سوم لغایت چهارم فروردين ماه سال 98 از ساعت 9 صبح لغايت 13 عصر و همچنین شعب و ستاد مرکزی شرکت نیز از روزهای پنجم لغایت یازدهم فروردین ماه از ساعت 8 صبح لغایت 13 بعدازظهر آماده ارائه خدمات بيمه‌اي مطلوب به مشتريان و هموطنان عزيز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قابل ذکر است مرکز ارتباط بیمه رازی با شماره 02181942 به صورت شبانه روزی در ایام نوروز پاسخگوی مشتریان محترم خواهد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه رازی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند. 

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند