Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حیدری آزاد ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی استفاده از کنارگذر بندرانزلی با اشاره به اینکه این شهرستان مقصد سفر مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور است، اظهار کرد: استاندارد سازی مسیر کنارگذر این شهر ساحلی برای کاهش بار ترافیکی و استفاده شهروندان و مسافران ورودی به بندرانزلی در ایام نوروز ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهره برداری از این کنارگذر سبب روان سازی ترافیک و کاهش حجم ترافیک شهری با توزیع ترافیک در پیرامون این شهر می‌شود، افزود: تمامی دستگاه‌های متولی باید در اسرع وقت نسبت به انجام اقدامات لازم برای استاندارد سازی لاین دوم کنارگذر برای استفاده موقت در نوروز اقدام کنند.

فرماندار بندرانزلی همچنین ادامه داد: نصب علائم، خط کشی‌های مسیر، نصب سرعت کاه و همچنین نصب علائم در نقاط خطرآفرین و حادثه ساز در این مسیر بر اساس نظریه کارشناسان باید توسط دستگاه‌ها متولی انجام شده و نتیجه به فرمانداری ابلاغ شود.

وی تاکید کرد: مسئولیت و عواقب ناشی از هرگونه کم کاری و عدم انجام تعهدات از سوی دستگاه‌های متولی به عهده مدیر دستگاه مربوطه است.

حیدری آزاد با بیان اینکه پیمانکار مسیر کنارگذر انزلی باید جهت استاندارد سازی و انجام اقدامات حداقلی برای عبور و مرور در این مسیر به تعهدات خود عمل کند، افزود: نصب سرعت کاه، تعیین تکلیف بازوهای منتهی به مسیر کنارگذر و استاندارد سازی خط پروژه و توازن ارتفاع کمربندی و نقاط پیرامون و حادثه ساز پرتگاهی، خط کشی مناسب، نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده و راهنما و نصب جدا کننده ها، ایمن سازی منطقه پل علی باغ به کمربندی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

فرماندار انزلی ادامه داد: ادارات متولی امور آب، محیط زیست، صنعت و معدن و تجارت، امور اراضی با همکاری دادستانی نسبت به صدور مجوز حمل مصالح از منطقه ماهروزه روستای آبکنار برای استفاده پیمانکار در پروژه کنارگذر انزلی اقدام و با پیگیری شهرداری بندرانزلی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با نظارت اداره کل راه و شهرسازی و محیط زیست و دادستانی، کلیه پیمانکاران نسبت به جمع آوری زباله و آشغال جمع شده در زیر پل‌ها و مسیر کنار گذر در اسرع وقت اقدام کنند.

گفتنی است پروژه جاده‌ای کنارگذر انزلی از سال ۷۷ آغاز و از سال ۷۹ به مدت چند سال و به دلیل موانع زیست محیطی مطرح شده از سوی سازمان محیط زیست متوقف شد که با رایزنی‌های بسیار ساخت مجدد آن آغاز شده است.

کد خبر 4571462

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سرهنگ سهیل گرشاسبی، صبح دوشنبه در خصوص نکات مطروحه جلسه شورای اداری شمیرانات که با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، معاونان، رؤسای ادارات، و دیگر اعضای شورای اداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت توجه جدی مسؤولان و مدیران به حوزه اجرای صیانت از عفاف و حجاب که از دستاوردهای انقلاب است تاکید کرد.

وی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری حجاب یک موضوع سیاسی و جدی محسوب می‌شود گفت: ضروری است که جلساتی در قالب شورای اداری تشکیل و در مورد حجاب مسائلی را با حضور همه دستگاه‌ها اعم از بیمارستان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداران و مدیران و معاونت‌های زنان و بخش‌های امر به معروف و نهی از منکر تبیین کنیم.

گرشاسبی با اشاره به اینکه برخی اقدامات سلبی و برخی ایجابی هستند افزود: نظام اسلامی تعظیم شعائر را از اهداف خود می‌داند و باید در حکمرانی اسلامی به هویت اسلامی توجه کنیم.

دبیر ستاد عفاف و حجاب شمیرانات موضوع فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه حجاب را بسیار مهم، اساسی و ضروری دانست و عنوان کرد: باید دست‌های پشت پرده بی حجابی‌ها را تبیین کنیم و این اقدام باید در ابتدا در بدنه کارمندان ادارات و مراجعین اجرایی شود.

وی بر ضرورت توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی شمیرانات به امر فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: در حال حاضر «طرح نور» در شهرستان به شایسته‌ترین شکل ممکن در حال اجرایی است.

گرشاسبی ارائه خدمات به مراجعین بی حجاب، رصد رستوران‌ها و کافی شاپ ها را مهم دانست و گفت: باید قوه قضائیه از ضابطین حمایت کند و دستگاه‌های نظارتی مثل اماکن و شهرداری و ارشاد و نیز به کمک کمیته صیانت بیایند.

کد خبر 6085225

دیگر خبرها

  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود