Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این قسمت از بسته رادیویی ۴/۲۴ به اخبار و حاشیه‌های جالبی پرداخته شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازدید رئیس قوه قضائیه دادسرای ناحیه ۱۰ تهران اشاره کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در این قسمت از بسته رادیویی ۴/۲۴ به اخبار و حاشیه‌های جالبی پرداخته شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازدید رئیس قوه قضائیه دادسرای ناحیه ۱۰ تهران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



بسته رادیویی رادیو چهار بیست و چهار از مهدیار حسن‌پور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چهار بیست و چهار رئیس قوه قضائیه دادسرای ناحیه 10 تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران

سیدعباس جوهری با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل استان در ستاد سفر گفت: با توجه به نیازها و دغدغه‌های رفع آن از ۲۰ روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲ ستاد سفر کار خود را به ریاست استاندار تهران با فعال کردن ۱۴ کمیته امنیتی، کاهش تصادفات و ترافیک، تنظیم بازار، امداد و نجات، قضایی، برنامه ریزی و آمار و غیره کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: اقدامات لازم با توجه به نیازهای از پیش مشخص شده در ماه ها و سنوات گذشته برنامه ریزی و کار خود را نهایی و اجرایی کرد که در نتیجه آن شاهد اتفاقات موثر و خوبی در همه حوزه های ۱۴ کمیته هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برنامه ریزی ها در سطح استان با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ گفت: در سال گذشته همه امور با توجه به شعار سال برنامه ریزی و گامهای موفقی در حوزه رشد تولید برداشته شد و فعالیت استان تهران رونق دوباره را به خود تجربه کرد، بطوریکه از همان لحظات ابتدایی آغاز سال ۱۴۰۳ نیز با توجه به تعیین شعار سال از سوی رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله)، به دستور استاندار تهران سیاست های مشخص شده در راستای احقاق آن مشخص و نخستین قدم ها بر اساس امور حمایتی زیربنایی و افزایش مشارکت مردم در نقش حامیان اصلی اقتصاد مشخص شد.

جوهری با اشاره به تقویت بازارچه های نوروزی در استان تهران و تقویت آن بر اساس۵ هدف مشخص شده، تأکید کرد: نخستین برنامه ریزی برای ارتقای توان کارآفرینان استان تهران و افزایش توان اقتصادی برای رشد اقتصادی در قالب بازارچه های نوروزی در ۵ هدف مهمی چون رونق تولید، شناسایی صنایع دستی و افزایش مشارکت کارآفرینان به عنوان بازوان مهم اقتصادی در استان برای ارتقای ظرفیت های اقتصادی تهران، شناسایی ظرفیت هنرمندان و تبدیل توان بالقوه به بالفعل برای رشد مشارکت و ترغیب مردم از هر قشری در این مشارکت، کمک به افزایش توان تولید محصولات در حوزه عشایر و اهمیت شناساندن آن در بازارهای داخلی دیگر استان ها و معرفی به بازارهای خارجی با نام ایران اسلامی و ریشه کنی مسائل اقتصادی و توان افزایی در استان برای رفع مشکلات تولید و رشد صادرات خارجی تهران مشخص و کار خود را از همان لحظات ابتدایی روز یکم فروردین ماه آغاز کرد.

وی ادامه داد: بازدیدهای مکرر بر رفع مشکلات و تقویت حوزه های اقتصادی برای توان افزایی و شناسایی مسائل مانع برای رفع آن توسط کمیته های مختلف و بررسی های ابتدایی در استان تهران انجام شده و بزودی مراحل برنامه ریزی مدون خود را در قالب تعیین سیاستهای مبرهن مشخص می‌دهد.

منبع : ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • چهارمحال و بختیاری یکی از مستعدترین استان‌ها در حوزه گردشگری است
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • عکس| ژست عجیب منوچهر هادی در مقابل یکتا ناصر در دادسرای جنایی
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای