Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی احزاب انقلاب اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط جبران فرصت‌های بر باد رفته و مهمی که به هر دلیلی ممکن است نادیده گرفته شود کمتر فراهم می‌شود، نیازمند اعتماد حقیقی به نخبگان جامعه خواهیم بود تا بتوان از مشکلات و موانع و تنگناها عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای برطرف سازی مشکلات فرهنگی باید تلاش مضاعفی را از خود نشان دهیم و با هر گونه فرصت طلبی رانت خواران، اختلاس گران و کسانی که به دنبال سو استفاده از موقعیت هستند مقابله کرده و شرایط را برای خدمت مدیرانی خلاق و مبتکر و ایده پرداز فراهم نمائیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یادآور شد: برای حرکت مناسب در بخش اقتصادی نیازمند توجه مضاعف به حوزه فرهنگ هستیم و با ریل گذاری صحیح در این بخش می‌توان به بسیاری از خلاء‌ها و کمبودها پاسخ داد.

عاملی یادآور شد: باید تعریف جامع و فراگیری از منافع ملی کشور ارائه شده و با ایجاد تغییر در دولت‌ها تعاریف و تفاسیر متفاوتی از دستیابی به منافع ملی ارائه نشود تا با کنار گذاشتن برخی از تفسیرهای سلیقه‌ای برای عزت کشور در تلاش بود.

به گفته وی نیازمند برخورداری از نگاه‌های آینده‌پژوهانه برای مدیریت کشور در تمامی سطوح و بخش‌ها هستیم تا با چنین نگاه جامعی در مقابل تمامی موانع و کمبودها ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یادآور شد: برای تمامی احزاب باید منافع ملی ارجحیت داشته باشد تا با ارائه برنامه‌های عملیاتی زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه فراهم شود.

کد خبر 4571446

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اردبیل نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک

شهردار اراک گفت: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار و نشست با معاون توسعه حمل‌ونقل وزارت صمت، اظهار کرد: به‌کارگیری اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی، گامی مهم در راستای کاهش آلودگی هوای شهر اراک است.

وی افزود: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست مشترک که با حضور نادر قلی ابراهیمی نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با معاونت توسعه حمل و نقل وزارت صمت و نماینده معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد، پیرامون قول مساعد وزیر صمت در خصوص به‌کارگیری اتوبوس و تاکسی‌های برقی ویژه کلان‌شهر اراک گفت‌وگو شد.

در این جلسه روش‌ها و مدل‌های مختلف تخصیص و به‌کارگیری خودروهای برقی با توجه به ضرورت کاهش و کنترل آلودگی هوا ناشی از ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در سطح شهر اراک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقات اولیه در این زمینه حاصل شد.

همچنین مقرر شد، شهرداری اراک با هماهنگی استانداری مرکزی با بررسی مدل‌های مختلف، مدل بهینه اقتصادی به‌کارگیری خودروهای برقی را با توجه به شرایط و ملاحظات محلی احصاء و در ادامه مذاکرات بعدی با بانک‌های عامل و شرکت‌های خودروساز به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز و سفارش ساخت و تحویل خودروها انجام گیرد.

کد خبر 747575

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه