Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری بازی فینال مسابقات داخلی زولا در روز ۲۶ اسفند، تیم برتر ایران برای اعزام به مسابقات جام جهانی زولا انتخاب شد.

طی این مسابقات رسمی، ۶ تیم در مرکز ورزش های الکترونیکی تک کاف در مهر شهر کرج با هم به صورت فشرده رقابت کردند تا در نهایت تیم اکسین، به عنوان نماینده ایران در جام جهانی زولا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اکسین به سرپرستی آقای فرامرزی قهرمان سال ۱۳۹۷ ایران شد تا در مسابقات جهانی نماینده ایران باشد. در این بازی ها امین مرشدی، امین فرامرزی، علیرضا غلامرضایی، میلاد غلامرضایی، محمد گیلانی، امیرمحمد پاک نژاد، تیم اکسین را همراهی کردند.

جام جهانی زولا از تاریخ۳۰ آپریل تا ۵ می، برابر با دهم تا پانزدهم اردیبهشت ۹۸ در مرکز ورزش های الکترونیکی زولا، با عنوان نان استاپ در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

در این دوره از رقابت ها، هشت تیم حضور خواهند داشت که علاوه بر تیم اکسین از ایران، سه تیم از حوزه اروپا، یک تیم از برزیل،یک تیم از حوزه آمریکای جنوبی و دو تیم از ترکیه باهم به رقابت خواهند پرداخت تا تیم قهرمان، جام جهانی و جایزه 250 هزاردلاری زولا را به دست آورد.

طی مسابقات جام جهانی گذشته که در مهر ماه سال ۹۷ در آنتالیای ترکیه برگزار شد تیم‌هایی از ترکیه، لهستان و ایران در آن به رقابت پرداختند که در انتها هر دو نماینده ترکیه، یعنی تیم‌های فنر باغچه و گالاتاسرای به مرحله نهایی راه یافتند و متاسفانه تیم ایران از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

هرچند که در این مسابقات بازیکنان ایرانی در دستیابی به جایزه نیم میلیون دلاری مسابقات جهانی زولا ناکام ماندند، اما این تجربه بسیاری خوبی برای کابران ایرانی شد که برای اولین بار در مسابقات بین‌المللی ورزش‌های الکترونیکی شرکت کرده بودند.

امیدواریم در مسابقات اردیبهشت ماه تیم ایران بتواند به قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند تا این بار ایرانیان در ورزش‌های الکترونیکی نیز پرچم پرافتخار ایران را در عرصه جهانی بالا ببرند.

همچنین از علاقه‌مندان به بازی‌های اول شخص شوتر و جنگی دعوت می‌کنیم با ثبت نام در وب سایت بازی زولا از این تجربه هیجان‌انگیز لذت ببرند.

خبر خوب اینکه؛ زولا به عنوان پرطرفدارترین بازی آنلاین کامپیوتری در ایران، عیدی ها و تخفیف های ویژه ای را در ایام نوروز به بازیکنان خود ارائه میدهد تا این بازی در تعطیلات پیش رو جذابیت و هیجان بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است که بازی زولا در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق تولیدکننده این بازی، با همکاری مشترک شرکت سورنا فعالیت دارد و تنها از طریق وب‌سایت www.zula.ir ارائه می‌شود، بنابراین هیچ نمایندگی و یا ناشر دیگری مجوز پخش این بازی را ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مسابقات زولا نماینده ایران تیم اکسین عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با ترکیبی متشکل از بهترین ها به مسابقات قهرمانی آسیا خواهد رفت اما در وزن فوق سنگین در حالی نام امیرحسین زارع دیده می شود که این ورزشکار درسال گذشته هم در مسابقات قهرمانی جهان و هم در بازیهای آسیایی با قدرت قهرمان شد.

به گزارش طرفداری، تیم کشتی ایران در این وزن امیررضا معصومی را هم دارد. مردی که هنوز 20 ساله نشده است اما در مسابقات اخیر ستارگان بسیاری از کشتی جهان مثل مونختورین لخاگواگرل مغول و میسون پاریس آمریکایی را شکست داده است.

سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا امیررضا غافلگیر شد و نتوانست قهرمان شود. بد نیست در مسابقات قهرمانی آسیا برای افزایش روحیه معصومی جوان، او را به مسابقات قهرمانی آسیا ببریم تا بعد از قهرمانی در رده های مختلف سنی کشتی جهان، قهرمانی در این مسابقات را هم تجربه کند.

معصومی کشتی گیر بزرگی است که به خاطر قدرت زیاد زارع، نتوانسته است دوبنده اول تیم ملی را بر تن کند و به همین دلیل پیشنهادهای تابعیت خارجی هم به او شد که همه را رد کرد. اما اگر می خواهیم معصومی را همچنان در خدمت داشته باشیم بد نیست به او میدان بیشتری برای ارائه توان بسیارش بدهیم که مسابقات قهرمانی آسیا یکی از مهمترین آن هاست.

ما در این وزن سهمیه المپیک هم داریم و میدان مورد اشاره برای امیرحسین زارع اصلا میدان تدارکاتی قابل توجهی هم نیست. پس بهتر است در مسابقات مورد اشاره امیررضا معصومی جوان را به جای امیرحسین زارع همیشه قهرمان به همراه ببریم تا یک قهرمان دیگر آسیا برای کشتی کشورمان متولد شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی