Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:08:49 GMT

کی روش - موریاسو؛ راند دوم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۸۳۷۶

کی روش - موریاسو؛ راند دوم

تهران- ایرنا- تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی به تعدادی از تغییر و تحولات قابل توجه در دور نخست پنجره تعطیلات ملی اشاره کرد که در بین آنها از تقابل مجدد «کارلوس کی روش» و «هجیمه موریاسو» سرمربی تیم ملی ژاپن به چشم می خورد.

به گزارش ایرنا، ای اف سی روز دوشنبه نوشت: تنها پس از گذشت 6 ماه از پایان جام ملت های 2019 آسیا در امارات متحده عربی، تیم های ملی از سراسر قاره کهن و در راستای آماده سازی خود برای حضور در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، برای نخستین دور بازی های دوستانه در سال جاری، بار دیگر گرد هم جمع می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از گذشت 2 هفته از رقابت های هیجان انگیز لیگ قهرمانان آسیا و ای اف سی کاپ، حالا تمام نگاه ها به سمت بازی های ملی معطوف شده است.
بدنبال اتمام جام ملت های آسیا تغییرات زیادی در تیم های ملی رخ داده است از تغییر سرمربی گرفته تا دعوت از بازیکنان تازه وارد.
در این بین، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی به تعدادی از تغییر و تحولات قابل توجه در دور نخست پنجره تعطیلات ملی اشاره کرد که در بین آنها از تقابل مجدد «کارلوس کی روش» و «هجیمه موریاسو» سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن به چشم می خورد.
در توضیح مربوط به تقابل روز جمعه ژاپن و کلمبیا آمده است:
کی روش – موریاسو ؛ راند دوم
دوران هشت ساله حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران ژانویه سال جاری و بدنبال شکست 3 بر صفر مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا و حذف از گردونه رقابت ها با نومیدی به پایان رسید.
سرمربی پرتغالی ماموریت جدید خود را در کسوت سرمربی در تیم ملی کلمبیا با سفر به یوکوهاما برای تقابل با سامورائی های آبی آغاز خواهد کرد.
این 2 تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که پیش تر و در جریان مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. دیداری که در نهایت به لطف گل های «شینجی کاگاوا» و «یویا اوساکا» 2 بر یک به سود ژاپنی ها به پایان رسید.
ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال كي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، در گروه C مسابقات فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه عجیب ۳ بر ۲ شکست خورد.

در این دیدار ابتدا قرقیزستان با ۳ گل از حریف خود پیش افتاد و سامورایی‌ها فقط توانستند ۲ 'g از این گل‌ها را جبران کنند تا عجیب‌ترین نتیجه جام ملت‌های آسیا در روز دوم رقم بخورد.

در دیگر دیدار این گروه هم ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی تاجیکستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر تاجیکستان به پایان رسید.

از گروه D این رقابت‌ها هم تیم‌های ملی ایران و افغانستان ساعت ۱۲:۳۰ بازی خود را برگزار کردند که ملی پوشان ایران موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسند. در همین گروه از ساعت ۱۷:۳۰ بحرین و کویت رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6082009

دیگر خبرها

  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • شگفتی بزرگ جام: لغزش سامورایی‌ها در اولین گام
  • شگفتی جام ملتهای فوتسال: ژاپن به قرقیز باخت!
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد