Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به آغاز طرح نوروزی امداد و نجات استان اصفهان همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: این طرح از روز شنبه کار خود را در همه نقاط استان اصفهان آغاز کرده است.

  وی با بیان اینکه شلوغی را در اولین روز آغاز به کار اجرای طرح امداد و نجات نوروزی داشتیم، ادامه داد: بارش برف در شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، تیران و کرون، خوانسار، چادگان و سمیرم و نیز وقوع آبگرفتگی در شهرستان‌های کاشان و خوروبیابانک مشکلات زیادی را برای شهروندان و گردشگران ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۷ مورد حادثه به مرکز امداد و نجات هلال احمر گزارش شد که در مجموع به ۴۷۹ نفر در این حوادث کمک رسانی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه ۲۰۹ نفر از حادثه دیدگان در برف مانده بودند، افزود: این افراد در پایگاه‌های امداد و نجات استان اصفهان اسکان اضطراری شدند.
مومنی افزود: در این مدت ۱۷۱ نفر از نجاتگران و نیرو‌های عملیاتی در قالب ۴۶ تیم با به کارگیری تجهیزات لازم امدادی به کمک رسانی به حادثه دیدگان اقدام کردند.   انتهای پیام/م
اسکان اضطراری۲۰۹ نفر از حادثه دیدگان در برف مانده در پایگاه‌های امداد و نجات استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امدادو نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:  براساس گزارش دریافتی مبنی بربر مفقودی دو نفر در ارتفاعات ییلاق ولی خان روستای نوروزلو شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت برای جستجوی افراد مفقودی پس از ۶ ساعت به دو طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان