Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهندس ناصر تقی‌زاده در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه گل گهر اظهار داشت: از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از تیم فوتبال به منظور صعود به لیگ برتر استفاده می‌کنیم.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که تیم فوتبال گل گهر هفته‌های متوالی است که درصدر جدول مسابقات قرار دارد و موجب شادی شهروندان سیرجانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس تقی‌زاده ادامه داد: باتوجه به نتایج هفته‌های اخیر، هیئت مدیره باشگاه اجازه دارد باپذیرش مسئولیت، هر تصمیمی را درمورد کادر فنی و بازیکنان بگیرد.

مدیرعامل گل گهر تاکید کرد: هدف گل گهر به وجود آوردن روحیه نشاط در بین شهروندان فهیم سیرجان و استان کرمان می‌باشد، لذا به طور ویژه در هفته‌های اخر لیگ به طور خاص مسائل باشگاه را پیگیری خواهم کرد و امیدوارم با عنایت خداوند متعال و روحیه همدلی در ارکان شرکت و تمامی عوامل باشگاه آرزوی دیرینه مردم سیرجان که صعود فوتبال سیرجان به لیگ برتر است انجام بپذیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان شادی فوتبال لیگ برتر فوتبال کشور هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است