Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان بابیان اینکه زمین‌های بلااستفاده محدوده شهرها باید تعیین تکلیف شود گفت: شهرداری‌های لرستان از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری کنند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد مراد پور ظهر امروز در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: در محدوده شهر اراضی زیادی داریم که بلاتکلیف هستند و بدون هیچ‌گونه هماهنگی با شهرداری و راه شهرسازی ساخت‌وسازهای در این زمین‌ها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌بیش از 70 درصد از ساخت و سازها در یزد بدون پروانه استقزوین| کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز تشدید شود

وی افزود: در طرح تفصیلی باید کاربری این زمین‌ها مشخص شود تا جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این اراضی گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: شهرداری‌های استان ازلحاظ مالی با مشکلاتی روبه‌رو هستند که تعیین تکلیف این زمین‌های بلاتکلیف می‌تواند بخشی از  مشکلات شهرداری‌ها را حل کرد.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد

 اصغر بلکی‌وند در مراسم روز زمین پاک که در مجموعه تفریحی باغ فدک بروجرد برگزار شد افزود: ۳ هزار کیسه پارچه‌ای به مناسبت هفته زمین پاک در نانوایی‌های شهرستان بروجرد توزیع می‌شود، جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی گامی بزرگ در کاهش استفاده از پلاستیک است. 
وی اظهار داشت: طبق گزارش سازمان ملل، سالانه ۴۳۰ میلیون تن پلاستیک تولید می‌کنیم، با توجه به اینکه بازیافت پلاستیک سخت است مشکلاتی برای زمین ایجاد می‌کند. 
رییس اداره محیط زیست بروجرد گفت: متاسفانه در کشور‌های پیشرفته بازیافت پلاستیک‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد است و ۹۰ درصد وارد طبیعت می‌شوند، پلاستیک‌ها ۵۰۰ سال طول می‌کشد تا تجزیه شوند. 
بلکی‌وند با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد بیماری‌های مختلف در اثر‌ها ساختن پلاستیک‌ها در طبیعت خواهیم بود افزود: استفاده کمتر از پلاستیک‌ها تاثیر بسزایی در جلوگیری از آلودگی محیط زیست و طبیعت دارد، یکی از راهکار‌های مهم برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست آموزش کودکان در مدارس است. 
وی اظهار داشت: مسئولان نیز وظیفه دارند قوانینی مصوب کنند تا از پلاستیک در تولیدات کمتر استفاده شود، محصولات بسته بندی شده باعث تولید زباله بیشتر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد