Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس افزود: براین اساس دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با جدیت تخلفات ساختمانی را رصد کرده و شهرداری ها و سایر دستگاه ها باید در این بخش هوشیارانه عمل کنند.
وی از استقرار نیروهای کشیک دستگاه های خدمات رسان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و عنوان کرد: تمهیدات لازم نیز برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینانلو بر لزوم پایش تصویری در شهر فردیس تاکید کرد و گفت: این مهم اقدامی بازدارنده و کمک بسیاری برای کاهش جرائم و ترافیک است.
وی با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده های معظم شهدا اظهار داشت: سال گذشته شهرستان فردیس در این خصوص لوح سپاس از سوی وزارت کشور دریافت کرد.
7413/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام تعطیلات نوروزی ترافیک خانواده های معظم شهدا دستگاه قضایی نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند