Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، طبق پیگیری‌های خبرنگار برنا، به نظر می‌رسد گفته‌های میثم فضعلی مدیر گروه ورزش شبکه سه مبنی بر خداحافظی عادل فردوسی‌پور با برنامه «نود» صحت دارد و امشب این مجری پرطرفدار از برنامه «نود» خداحافظی می‌کند.

در حالی خبر از اتمام پخش برنامه «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور در خبرگزاری‌های کشور به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما منتشر شده که به نظر می‌رسد این برنامه امشب با اجرای این مجری روی آنتن خواهد رفت و فردوسی‌پور از این برنامه پس از سال‌ها خداحافظی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبران روابط عمومی صداوسیما، با اشاره به گفتگوی دکتر علیعسکری در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص ادامه فعالیت عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما گفت عنوان کرده که همان طور که ریاست سازمان اشاره کرد عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما خواهد ماند اما تحولاتی در حوزه ورزش سیما نیز خواهد بود.  قرار است تحولاتی در حوزه ورزش سیما و برنامه نود از سال آینده صورت پذیرد.

همان طور که میثم فضعلی دیروز اعلام کرد تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت اما درعین حال از ظرفیت های عادل فردوسی پور در برنامه های دیگر استفاده خواهد شد.

مسئولان شبکه سه بسیار امیدوارند که از ظرفیت فردوسی پور در جایگاه قائم مقامی شبکه ورزش استفاده کنند و همچنان بر این پیشنهاد پافشاری می کنند. عادل فردوسی پور از تهیه کنندگان قدیمی و موفق رسانه ملی در شبکه سه سیما به شمار می رود و اگر هم این پیشنهاد را نپذیرد مسئولان شبکه سه و کانال ورزش قطعا از وجودش در برنامه های دیگر استفاده خواهند کرد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت روابط عمومی سازمان صدا و سیما فرهنگ و هنر مدیر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امروز در شهرطوس جمعی از دختران آسیب دیده شنوایی سوم شعبان دو در مراسم بزرگداشت فردوسی که در کنار مزارش برگزار شد ترانه خوشه چین را با زبان اشاره اجرا کردند.

در حاشیه این مراسم نقالی یکی از داستان‌های شاهنامه توسط یکی از آسیب دیدگان شنوایی اجرا شد.

این مراسم با هدف تقویت هویت ملی و آشنایی ناشنوایان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد