Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست سالانه مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)  با تقدیر و تشکر از زحمات همه مدیران و خدمتگزاران نیروهای مسلح با بیان اینکه  سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح یک سازمان مولد،خدمت رسان، ارزش آفرین و رو به پیشرفت است گفت: ان شاء الله به برکت الطاف الهی و با توجه به ظرفیت‌های عظیم کشور و آمادگی دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، سال98 سالی پر از رونق و نشاط در بخش‌های مختلف خدماتی، اقتصادی و اجتماعی برای نیروهای مسلح پر افتخارمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع با اشاره به شرایط اقتصادی و لزوم توجه به معیشت کارکنان نیروهای مسلح، گفت : فشارها و تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولین روزهای پیروزی انقلاب بوده و ادامه خواهد داشت و این موضوع باعث شکوفایی استعدادهای شگرف جوانان انقلابی شده است و می‌توانیم با ظرفیت‌های بی نظیر نیروی انسانی و توسعه فناوری‌های نوین گامهای بلندی در راستای اقتصاد مقاومتی و رشد و سربلندی بیش از پیش کشور برداریم.

 وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه توان دفاعی نیروهای مسلح، این فشارها را در راستای تلاش دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به منظور صیانت از کارکنان و سرمایه‌های انسانی نیروهای مسلح نقش ویژه‌ای در ارائه خدمت به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح را عهده دار است؛ چرا که  سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص، کانون اصلی دفاع در برابر دشمنان هستند.

امیر حاتمی دشمن را بازنده اصلی نبرد علیه ملت ایران در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: چون وعده الهی، پیروزی حق علیه باطل و غلبه حزب الله بر شرک و کفر و الحاد است، بی شک نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز این نبرد خواهد بود و انشاء الله در گام دوم انقلاب با هدایت ها و رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با اقتدار و  صلابت بیشتری به سمت اهداف متعالی انقلاب پیش خواهیم رفت.

وزیر دفاع با ابراز رضایتمندی از فعالیت‌ها و خدمات مطلوب ساتا اظهار امیدواری کرد: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح باید بتواند با هم افزایی، مشارکت و تشریک مساعی همه مدیران، کارکنان و نیروهای مسلح همواره در خدمت رسانی به موقع و مناسب به شاغلین و پیشکسوتان معزز نیروهای مسلح پیش رو و الگو باشد.
در ادامه این مراسم وزیر دفاع به همراه معاونین و مدیران سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام ساتا با نثار فاتحه و اهدای شاخه گل ضمن ادای احترام با آرمان‌های شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروهای مسلح نیروهای مسلح سازمان تامین اجتماعی اقتصادی و اجتماعی شرایط اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب نیروی انسانی اقتصاد مقاومتی رشد نظام اسلامی ملت ایران طول عمر انقلاب اسلامی حزب الله نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت رسانی پیشکسوتان وزیر دفاع اقتصاد مقاومتی انقلاب رشد فناوری نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ادامه رایزنی‌های این اداره کل با مسئولان نیروهای مسلح برای تأمین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در دیدار با سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیروهای مسلح کشور و رؤسای ادارات املاک و واگذاری نیروهای مسلح ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل دو جانبه این اداره کل با نیروهای مسلح با توجه به شرایط خاص منطقه در راستای تأمین مسکن نیروهای مسلح در سنوات گذشته بر توجه و همکاری این نیروها به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر بر تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکید کرد.

وی با توجه به تلاش ۲ سال گذشته در رابطه با الحاق زمین به شهر زاهدان به میزان ۲۶۷ هکتار و تخصیص ۵۰ درصد این اراضی به عنوان سهم اداره کل راه و شهرسازی استان از اراضی ارتش واقع در جنوب شهر زاهدان و پیگیری ستاد کل نیروهای مسلح بر دریافت اذن فرمانده معظم کل قوا که منجر به دستور معظم اله در پایان سال گذشته شد افزود: انتظار می‌رود در حال حاضر که اذن مقام معظم رهبری صادر و از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ابلاغ شده است مراحل انتقال سند مالکیت یعنی ۵۰ درصد اراضی الحاقی نیز به این اداره کل تا دو هفته آینده انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه مراحل الحاق، تهیه طرح جامع، تفصیلی، تفکیکی و آماده سازی این اراضی تهیه و در کمیسیون ماده پنج نیز مصوب شده است بلافاصله برای امر مسکن مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این استان اختصاص خواهد یافت.

اکبری در این دیدار هرگونه همکاری بین را منوط به توجه نیروهای مسلح به ویژه از اراضی ارتش برای تأمین بخشی از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد.

سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیروهای مسلح کشور نیز در این نشست از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در راستای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح به ویژه نیروهای مرزبانی، انتظامی و سپاه پاسداران و نیز صدور سند مالکیت از اراضی در اختیار مالکیت این ارگان‌ها قدردانی کرد.

کد خبر 745612

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • خطای دشمن برابر با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشورمان
  • نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه راهپیمایی کردند
  • عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است