Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیریت جهادی و اعتقاد به توانایی‌هایمان موجب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌شود. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه صدر بازار در ارتباط با بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: دو نکته مهم در این بیانیه دیده می‌شود؛ نخست مدیریت جهادی و دوم اعتقاد به ما می‌توانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر افراد با مدیریت جهادی فعالیت کنند می‌توانند انقلاب را جلو ببرند و ابتدای انقلاب نیز همینطور بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اصل توانایی داخلی و خودکفایی بیان کرد: آن دسته از افرادی که با دید منفی می‌گویند ما نمی‌توانیم، صلاحیت مدیریت این نظام و انقلاب را ندارند چراکه نگاه آنها به کشورهای غربی و اروپا است.

وی ادامه داد: وزیرانی که در ظاهر از طرح‌های داخل حمایت می‌کنند اما خودشان پایبند نیستند، از نظر ما صلاحیت ندارند هرچند که رئیس جمهور آنها را قبول داشته ‌باشد.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون جمهوری ‌اسلامی‌ایران عنوان کرد: اگر انقلاب 40 ساله ایران اسلامی را با انقلاب‌های مشابه مثل انقلاب فرانسه و هند مقایسه کنیم، قطعاً متوجه می‌شویم که پیشرفت‌های آنها حتی نصف دستاوردهای ما هم نیست درحالی که موانع ما را هم نداشتند.

«بند به بند با گام دوم»‌ــ‌6| مواجهه جمهوری اسلامی با پدیده‌های نو؛ از فتوای «تغییر جنسیت» تا «شبیه‌سازی»بجنورد| موشک‌های ایران پیام قدرت و صلابت جمهوری اسلامی را به دنیا مخابره می‌کنند«بند به بند با گام دوم»‌ــ3| سرنوشت دشمنان جمهوری اسلامی؛ از فروپاشی تا احتضار

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از موانع پیش‌روی انقلاب‌اسلامی نابودی آن است، اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس تمام دنیا از صدام پشتیبانی کردند چون هدف آنها نابودی انقلاب بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همیشه برای تسخیر خاک کشور جنگی را تحمیل می‌کردند اما به برکت وجود ولی ‌فقیه و فرمانبرداری مردم از او دوران دفاع مقدس نخستین جنگ در ایران بود که هیچ‌یک از سرزمین‌های ما از کشور جدا نشد.

وی با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی در مباحث مختلف کشور پس از انقلاب بیان کرد: قبل از انقلاب مردم هیچ مشارکتی در امور کشور خود نداشتند.

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: از نمونه‌های مشارکت‌های اجتماعی مردم پس از انقلاب‌اسلامی آزاد کردن زندانیان متدین و مشمول جرائم غیر عمد با هزینه خیرین است.

وی در ارتباط با چگونگی اجرا شدن این طرح تصریح کرد: اجرای این طرح مربوط به ماه رمضان سال 92 و در یکی از مساجد اصفهان است که طی آن 10 زندانی آزاد شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پس از استقبال صداو‌سیمای استان اصفهان از آزادی زندانیان و بعد از گذشت دو سال استقبال مردم و خیرین از این موضوع کشوری شد.

وی از آزادی صدها زندانی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته نزدیک به 700 میلیارد تومان در کشور برای آزادی صدها زندانی جرائم غیر عمد جمع‌آوری شده ‌‌است.

آیت‌الله مهدوی در ارتباط با مشارکت‌های اجتماعی اخیر گفت: در حادثه کرمانشاه هم مشارکت‌های مردمی بسیار دیده می‌شد.

وی با اشاره به حضور پررنگ نیروهای امداد اصفهانی در حادثه کرمانشاه بیان کرد: استان اصفهان از نخستین استان‌هایی بود که برای‌ کمک به زلزله‌زدگان خود را به کرمانشاه رساند و نیز بیشترین هزینه برای کمک هم توسط استان اصفهان پرداخت شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب‌اسلامی موجب افزایش مشارکت‌های مردم شده است، گفت: این میزان مشارکت مردم در مباحث اجتماعی باعث افتخار ما و از ثمرات انقلاب‌اسلامی است چراکه در زمان طاغوت هیچگونه مشارکت این‌چنینی از مردم نبوده است.

انتهای پیام/ن

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجلس یازدهم به پایان عمر خود نزدیک شده و در کمتر از دو ماه دیگر، ساکنان جدید آن، پا به ساختمان هرمی شکل بهارستان می‌گذارند. در این میان، کاظم دلخوش و حسن نوروزی از جمله نمایندگانی هست که نتوانستند در مجلس آینده حضور داشته باشند. تصاویری از آنان را در صحن علنی امروز مجلس مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895884

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان: عملیات «وعده صادق» روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود