Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید همه باید برای موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر کشور و قهرمانان آسیا تلاش کنیم.

طرفداری - مهدی محمد نبی در حاشیه اولین جلسه هیات مدیره پرسپولیس با حضور دکتر سلطانی فر با مثبت خواندن مطالب مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: 

مباحث مطرح شده در این جلسه مربوط به هیات مدیره و بخش اجرایی باشگاه بود ضمن اینکه عملکرد گذشته هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه به  بحث و تبادل گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی ادامه داد:

با توجه به تجربه اعضای کنونی هیات مدیره در بحث چابک سازی و ساختار حرفه ای باشگاه پرسپولیس مقرر شد تا برنامه های این باشگاه را بر اساس برنامه ریزی ها در بخش کشوری و آسیایی را جلو ببریم.

مدیر اسبق تیم پرسپولیس در ادامه ساماندهی باشگاه را از مباحث دیگر این جلسه عنوان کرد و افزود: 

به این ترتیب برای دستیابی به نتایج مطلوب در بازی های تیم پرسپولیس، باید بخش اجرا و نظارت تمامی برنامه ها،  موازی هم اجرایی شوند.

نبی افزود:

خوشبختانه وفاقی که بین پیشکسوتان و هواداران وجود دارد نظر هیات مدیره بر این است که جلسات بطور مستمر و منظم برگزار شود و همه باید برای موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر کشور و قهرمانان آسیا تلاش کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری

علی خطیر و اعضای هیات مدیره به طور قطع تا پایان فصل به کارشان در این باشگاه ادامه می‌دهند. با این حال قرار است در پایان فصل تیم هیات مدیره باشگاه استقلال به طور کامل تغییر کند، اما گفته می‌شود شانس باقی ماندن علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه بسیار زیاد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال