Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار امروز اتلتیکو مادرید و بارسلونا از هفته 24 لیگ بانوان اسپانیا رکوردی تاریخی را به ثبت رساند.

از ساعتی پیش در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی مادرید، دیدار اتلتیکو و بارسا از هفته 24 لیگ بانوان اسپانیا آغاز شده و بارسا با دو گل از میزبانش پیش افتاده است.

بدون شک امروز، 17 مارس 2019، در تاریخ فوتبال بانوان ماندگار خواهد شد؛ چرا که با حضور 60739 نفر در ورزشگاه، رکورد پرتماشاگرترین بازی باشگاهی بانوان در دنیا شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد قبلی سال گذشته در بازی مونته ری و تیگرس مکزیک با 51211 نفر به ثبت رسیده بود و رکورد قبلی اسپانیا نیز مربوط به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین بیلبائو و اتلتیکو بود که 48128 نفر در ورزشگاه سن مامس حاضر بودند.

رکورد جهانی به فینال جام جهانی زنان سال 1991 بین آمریکا و چین برمی گردد که در ورزشگاه "Rose Bowl"، نزدیک به 91 هزار  نفر برای دیدن بازی حضور داشتند. بازی امروز اتلتیکو و بارسا دهمین حضور گسترده هواداران فوتبال برای تماشای یک بازی از فوتبال بانوان(ملی و باشگاهی) است.

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی