Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری وزارت ورزش و فدراسیون کشتی، مشکل خروجی دو سرباز تیم امید برای شرکت در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا برطرف شد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیش از این فدراسیون کشتی خبر داده بود که افشین رحمانی و علی سوادکوهی دو کشتی‌گیری که از سوی کادرفنی تیم ملی امید برای حضور در اولین دوره مسابقات آسیایی امیدها انتخاب شده‌اند، به دلیل مشکل خروجی قادر به همراهی این تیم در اعزام به مغولستان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه برای این دو نفر ویزا و بلیت تهیه شده بود و زمانی برای جایگزینی کشتی‌گیر دیگری وجود نداشت، اگر مشکل خروجی رحمانی و سوادکوهی برطرف نمی‌شد تیم ملی امید با ترکیب ناقص در مسابقات آسیایی شرکت می‌کرد.

در این زمینه به گفته حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، با پیگیری وزارت ورزش و همچنین همکاری سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشکل خروجی این دو سرباز تیم امید برطرف شد و آنها می‌توانند تیم ملی را در این سفر همراهی کنند.

شاگردان علیرضا رضایی روز 29 اسفند راهی اولان باتور مغولستان خواهند شد.

رضایت علیرضا رضایی از نایب‌قهرمانی در جام جهانی کشتی آزاد

 

انتهای پیام/

R35347/P/S27,3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند
  • مهمدی آخرین سهمیه را کسب کرد/شاگردان رنگرز با ترکیب کامل در پاریس
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد