Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عباس کرکه‌‌‌آبادی درباره جزییات این خبر گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون اساسنامه ۴۲ سازمان وابسته به شهرداری مطابق با الگوهای ابلاغی وزیر کشور در دو قالب اساسنامه سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های مراکز استان و اساسنامه سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های غیرمراکز استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اغلب اساسنامه‌‌های ابلاغی مربوط به شهرداری‌‌های غیرمراکز استان است، اظهار داشت: ۹ اساسنامه ابلاغی مربوط به ‌شهرداری‌‌های استان تهران و پس از آن بیشترین اساسنامه‌ها مربوط به شهرداری‌‌های استان‌‌های اصفهان و البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: اساسنامه‌های مذکور پس از پیشنهاد شهرداری‌های متقاضی، تصویب در شورای اسلامی شهر ذیربط و تأیید دفاتر تخصصی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و تطبیق با شاخص‌های مصوب وزارت کشور به استانداریهای مربوطه ابلاغ گردیده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان شهرداری ها و دهیاری ها سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سال ۱۴۰۲، تدوین و ابلاغ آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم است که اجرای فاز نخست آن در سال جاری ادامه دارد.

مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اهمیت مسئله آراستگی اداری در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: دغدغه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی این بود که در کنار مسائل فنی مسئله ارتقای کیفی محیطی ساختمان‌های شهرداری و جلوگیری از هزینه‌های اضافه در بودجه‌های جاری صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا آئین‌نامه نظام آراستگی تدوین و ابلاغ شد که فاز نخست اجرای آن آغاز شده است و در سال جاری ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در قالب این آئین‌نامه تلاش می‌کنیم محیط مطلوبی را برای کارکنان و شهروندان در مراجعه به محیط اداری شهرداری قم فراهم کنیم.

محمدرضاخانی با اشاره به اهتمام مجموعه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی به اجرای قوانین حمایت از خانواده و پیگیری امور مرتبط با بانوان و خانواده گفت: در این مسیر مجموعه امور بانوان و خانواده در معاونت برنامه‌ریزی فعال شده است.

وی مهم‌ترین رویکرد این مجموعه را مسئله جمعیت و حمایت از خانواده دانست و افزود: در این راستا دستورالعمل ارتقای امور بانوان و خانواده تدوین شد و به امضای شهردار قم رسید و به حوزه‌ها ابلاغ شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تاکید کرد: در قالب این دستورالعمل مشارکت بانوان را در حوزه‌های مختلف چه در حوزه شهر و چه در حوزه شهرداری ارتقا خواهیم داد.

محمدرضاخانی اضافه کرد: ساختار اداری این تشکیلات در حال حاضر به عنوان امور بانوان و خانواده فعال است.

کد خبر 746970

دیگر خبرها

  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • پایش کیفیت ۱۴۳ رودخانه در سال ۱۴۰۲
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است