Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:46:38 GMT

خدمت‌رسانی «تاکسی گردشگری» در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۲۴۶

خدمت‌رسانی «تاکسی گردشگری» در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قنادان ضمن اشاره به نزدیک شدن به بهار ۹۸، گفت: امسال سازمان تاکسیرانی شهر تهران وظیفه سنگینی را در ایام نوروز بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه در نوروز ۹۸ ریاست کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان تهران را از سوی فرمانداری تهران بر عهده دارد، اظهار کرد: تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ظرفیت بی‌بدیل گردشگری است و باید از نظر زیرساخت‌های گردشگری تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی به ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه تاکسیرانی در سالی گه گذشت پرداخت و از مدیران مناطق تاکسیرانی خواست تا در سال جدید با ارائه برنامه و راهکارهای مؤثر نظم بیشتری را در پایانه‌های تاکسیرانی برقرار کرده و تعامل بیشتری با تاکسیرانان داشته باشند.

کد خبر 4571535 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسیرانی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران اظهار کرد: از تمام کسانی که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خادمی کردند، به ویژه استاندار و معاونان ایشان و شهردار مشهد، تشکر و قدردانی می‌کنم که در این رویداد بزرگ ما را همراهی کردند تا بتوانیم از سال‌های گذشته بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی داشته باشیم.

فرماندار مشهد گفت: این افتخاری بزرگ برای ما بود که خادمی زائران را داشته باشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، افزود: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری ادامه داد: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجربیات بهتری کسب کردیم. قبل از این‌ها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

کد خبر 6082123

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی