Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:15:40 GMT

اهواز|۴۶۰ مسجد میزبان معتکفان خوزستانی است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۲۷۳

اهواز|۴۶۰ مسجد میزبان معتکفان خوزستانی است

دبیر ستاد اعتکاف خوزستان از میزبانی ۴۶۰ مسجد در سطح استان ویژه خواهران و برادران خبرداد و گفت: برای اعتکاف پیش‌رو حضور بیش از ۴۵ هزار نفر پیش‌بینی می‌شود. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهوازبا اشاره به مراسم اعتکاف به عنوان برکات انقلاب اسلامی، اظهار داشت: 460 مسجد در سطح استان خوزستان میزبان معتکافان خواهر و برادر است که سال گذشته 425 مسجد میزبان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که 280 مسجد خوزستان ویژه اعتکاف برادران و مابقی نیز مربوط به خواهران است، بیان کرد: برای اعتکاف پیش‌رو حضور بیش از 45 هزار نفر پیش‌بینی می‌شود که این میزان سال گذشته 40 هزار نفر بوده است.

دبیر ستاد اعتکاف خوزستان با بیان این‌که 27 شهرستان استان میزبان معتکفین هستند، گفت: باتوجه به تعطیلی روزهای اعتکاف، حضور گسترده اقشار مختلف اعم از جوانان و کارمندان دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه غنای محتوایی و تبیین مطالب مورد نیاز اعتکاف کنندگان، افزود: ویژه اعتکاف پیش‌رو بسته محتوایی و تبلیغی با عنوان «قوم قیام کرده» تدارک دیده شده که توسط مبلغان مورد توجه قرار می‌گیرد.

فردآقایی ادامه داد: این محتوا برخوردار از مطالب در حوزه‌های تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی است تا تمامی مبلغان علاوه بر پرسش‌های معتکفان، از یکپارچگی در میان مطالب برخوردار باشند.

دبیر ستاد اعتکاف خوزستان اظهار داشت: در برخی مناطق عملیاتی دفاع مقدس مساجدی تدارک دیده شده تا ویژه علاقه‌مندان اعتکاف برگزار شد.

6 هزار همدانی برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند8 هزار نفر در سراسر استان مرکزی آمادگی شرکت در اعتکاف دارنداعتکاف صالحین در بیش از 10 نقطه از مساجد شرق شیراز برگزار می‌شود

وی گفت: از جمله مساجد میزبان اعتکاف می‌توان به «مسجد الغدیر، فلکه پل پنجم، ویژه طلاب و دانشجویان؛ همراه با ویژه برنامه تحویل سال»، «هیأت بانوان زوارالزهرا(س)، ویژه بانوان همراه با مهد کودک(4 تا 7 سال)، هماهنگی از طریق شماره تماس 09032481942» و «مسجد ولایت، منطقه گلستان اهواز، هماهنگی از طریق شماره تماس 09160306460» اشاره کرد.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳