Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:31:28 GMT

طرح آرامش بهاری در آذربایجان شرقی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۳۳۴

طرح آرامش بهاری در آذربایجان شرقی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مصائبی صبح امروز در جمع اهالی رسانه، از اجرای طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این طرح با هدف پذیرایی از زائران نوروزی در بقاع متبرکه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا از چندمدت پیش کار آماده سازی، تعمیرات و پاکسازی امامزاده‌ها و بقاع متبرکه آغاز شده و در حدود ۵۰ بقعه در ایام نوروز برنامه‌هایی ویژه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی تصریح کرد: بقاع متبرکه به ۳ سطح تقسیم شده‌اند که در بقعه‌های سطح ۱، ۳روحانی، در بقعه‌های سطح ۲، ۲روحانی و در بقعه‌های سطح ۳، ۱روحانی پاسخگوی سوالات و شبهات زائرین خواهند بود.

وی با بیان اینکه از چند مدت پیش روحانیون مستقر در غرفه‌های طرح آرامش بهاری آموزش‌های ویژه ای در قم دیده‌اند، گفت: در سال‌های گذشته استقبال ویژه ای به خصوص از سوی گروه سنی کودکان و نوجوانان از طرح آرامش بهاری شد.

مصائبی از فعالیت شبانه روزی ۱۳۰ مسجد به صورت شبانه روزی خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر این زائران می‌توانند از ۱۳۰ بقعه متبرکه استان که ۳۶ مورد از آنها در تبریز است بازدید کنند.

وی همچنین خبر داد: ۳۰۰ باب مسافرخانه نیز در بقاع متبرکه آماده پذیرایی از مسافران هستند و در مسافرخانه‌ها نیز تمهیدات و آمادگی‌های لازم صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از صحبت‌های خود خبر داد: اخیراً ۳۰و قف جدید نیز به موقوفات استان اضافه شده است. برای اولین بار ۲ وقف فاطمی در یکی از شهرستان‌های استان داشتیم.

مصائبی همچنین از مساعدت مالی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به ۲ هزار نفر از افراد کم توان و بی بضاعت خبر داد و گفت: مبلغ کل مساعدت‌ها نزدیک به ۱ میلیارد تومان است.

کد خبر 4571504

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و وقف طرح آرامش بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سلاجقه گفت: وضعیت آب و هوای دریاچه ارومیه با بارش هایی که اخیرا در محدوده آذربایجان شرقی اتفاق افتاد باعث شد تا این دریاچه پرآب باشد و همین مایه خوشحالی و شعف مردم ارومیه شده است.

کد خبر 845152 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها دریا و دریاچه خبر مهم دریاچه ارومیه استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • جلوه گری شکوفه‌های درختان در طبیعت شهر قطور + تصاویر
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو