Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@13:41:38 GMT

پوستر ولادت امام جواد الائمه (ع)

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۳۷۵

پوستر ولادت امام جواد الائمه (ع)

خبرگزاري آريا -
در عرش و زمين چه محشري بر پا بود
‏ميلاد تو جان تازه بر دلها بود
‏اي کوثر ثامن الحجج! آمدنت
‏تفسير دوباره‌اي از أعطينا بود
‏‏ولادت حضرت امام جواد عليه السلام مبارک باد


پوسترهاي ميلاد امام محمد تقي


پوسترهاي ولادت امام جواد


تبريک ميلاد امام محمد تقي


کارت پستال ولادت امام محمد تقي


کارت پستال ميلاد امام جواد


پوستر ميلاد امام محمد تقي


تصاوير ولادت امام جواد


کارت تبريک ميلاد امام محمد تقي
گردآوري: بخش اسرارخانه داري بيتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رفیعی با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص فرزندآوری و اجرای قانون جوانی جمعیت، گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب و شکل گیری گفتمانی در این خصوص، تاثیر مثبتی را در جامعه برجای گذاشت.

وی افزود: تعداد ولادت‌ها در استان در سال ۹۷، هشت درصد و در سال ۹۸ نیز ۱۱ درصد نسبت به قبل کاهش یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: از سال ۹۸ به بعد شیب نزولی ولادت در استان متوقف شد که نشانگر توجه مردم به سیاست‌های جوانی جمعیت است و باید اهتمام بیشتری در این خصوص از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد.

رفیعی گفت: در سال ۹۸ در شرایط کرونایی ۱۶ هزار و ۳۳۲ ولادت به وقوع پیوست و در سال ۹۹ هم ۱۵ هزار و ۱۴۶ ولادت در استان ثبت شد که این میزان ولادت، کاهش هفت درصدی را نسبت به مدت مشابه قبل نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ در استان ۱۴ هزار و ۱۵۲ مورد ولادت با کاهش ۵.۵ درصد ثبت شد، افزود: طی سال گذشته نیز ۱۳ هزار و ۹۲۳ مورد واقعه ولادت گزارش شد که کاهش یک و نیم درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی با بیان اینکه اتخاذ سیاست‌های تشویقی و وقوع برخی شرایط موجب بروز این مهم شد، گفت: اقدامات خوبی در اجرای سیاست‌های فرزندآوری در استان انجام گرفت.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه کار‌های فرهنگی در قالب تشکل‌های مردم نهاد درخصوص ازدواج و فرزندآوری انجام می‌شود، افزود: فعالیت خیریه‌های استانی نیز در این زمینه اثرگذار بوده است.

رفیعی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی باید با نگاه حمایتی، تسهیلگر فعالیت‌های تشکل‌های مردمی در این حوزه باشند، ادامه داد: به منظور پیشگیری از سقط جنین در استان، کارگروهی تشکیل شد که برنامه‌های آن به صورت جدی در کنار اجرای طرح نفس (نجات فرزندان سالم از سقط) پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این کارگروه با اقدامات سلبی و به صورت جدی با تمامی مراکز و افرادی که به صورت غیرقانونی در این حوزه فعالیت دارند، برخورد می‌کند، خاطر نشان کرد: مقامات قضائی استان نیز پشتیبانی لازم را دارند که امیدواریم با مجموعه این اقدامات، توقف شیب نزولی جمعیت و افزایش نرخ باروری و جایگزینی جمعیت را در استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی
  • پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید